4.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

slikker sig om munden når man nusser slikker sig om munden når man nusser

hej alle har lige et spørgsmål, da jeg ikke har set andre hunde gøre det, men når man aer min hund irs, kan hun finde på at sidde og slikke sig om munden helt vildt, og det er faktisk hver eneste gang man aer/klør hende hene nogen der kan fortælle mig hvorfor hun gør det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slikker sig om munden når man nusser
  • #1   10. sep 2009 okay jeg ved det er et dæmpende signal når de slikker sig sådan, men det er jo ikke fordi jeg er truende eller noget når jeg nusser hende smiley og der er osse kun når man klør hende et speciel sted ved ryggen.

• #2   10. sep 2009 Nu læser jeg lige det med at det kun er et bestemt sted, det kan også være et signal på smerter.

Når Fie´s ryg sætter sig, så smasker hun og drejer hovedet ned mod min hånd,når jeg rører området

• #3   10. sep 2009 okay hun er kun en hvalp på 5 mdr smiley har hende ikke oprettet endnu, men virker ikke som om hun har ondt hun kigger op i luften og slikker sig op over snuden. håber dælme ikke der er noget galt

• #4   10. sep 2009 der er lige ved haleroden/lænden, men som sagt hun løber leger og springer uden at vise tegn.

• #5   10. sep 2009 har lige prøvet at ligge hånden og presse lidt ovs, så slikker hun sig ikke den kun når man gir hende en nusse tur der smiley

• #7   10. sep 2009 okay smiley så det vel ikke unormalt hehe så er det bare lige om det er forbi det er rart eller ubehaligt hun flytter sig ikke når jeg gør det, så måske det er fordi det er rart

• #8   10. sep 2009 Mange hunde har en plet lige over haleroden hvor de ikke selv kan nå at klø sig, min Nikky har også sådan en plet og hun gør det somme som du beskriver eller hvis jeg sætter en arm/trøje hen til hendes hovede så klør hun den :o)
    Det er helt sikkert, fordi Nikky klør der og ikke selv kan nå, at hun sidder og slikker op i luften, helt anspændt.
    Prøv at flytte hånden lidt og se om hun ikke selv prøver, at manøvrere rumpen/pletten hen under din hånd igen, så du kan klø videre.
    Det kan ihvertfald også være kløe.

• #9   10. sep 2009 Det gør mine hunde også. Jeg tror også at de prøver at sige at det ikke skal blive for meget.

• #10   10. sep 2009 hanne: hehe hun flytter rumpen hen under min hånd igen hvis jeg flytter den lidt hehe, så må det være fordi det er rart haha tossede hunde hehe

• #11   10. sep 2009 Godt det "bare" klør, det var da værre hvis det var noget med hofterne.
    Jeg køber noget shampo, til sart hud fra dyrlægen og vasker hende med og så får hun ekstra olie i sin mad, det hjælper hende, så det ikke klør så meget, der er jo også synd, at det klør og de ikke selv, kan klø tilbage.
    Nikky kommer selv hen, når hun gerne vil kløes, så stiller hun sig med rumpen ved min hånd og klør mig lidt på buksebenet eller andet, når jeg så klør, vil hun gerne klø tilbage og hun er blevet meget dygtig til, at gøre det forsigtig, hun kan faktisk godt klø min bare arm, med tænderne uden, at sætte tænderne rigtig i, det er lidt sødt, men jeg gør mit bedste for, at hun ikke skal klø, selvfølgelig.
    Hun får forresten også, Vivets tilskud til imumforsvaret, jeg kan ikke lige huske hvad de hedder :o))

• #12   10. sep 2009 Både trunte og min tidligere kat gør det hver gang man nusser og klør dem smiley
    Bella kan til tider også gøre det.

Så tror bare man rammer et ekstra godt sted. smiley

Kommentér på:
slikker sig om munden når man nusser

Annonce