Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund halter efter leg
  • #1   13. sep 2009 At hunden er forpustet skyldes dårlig kondi, at hunden halter betyder den har ondt/føler ubehag..

Få en anden dyrlæges vurdering..

• #2   13. sep 2009 Dårlig kondi lyder mærkeligt syntes jeg. Bella har også haltet efter leg med andre hunde, godt nok på et forben. Fik at vide det kunne forekomme, da hun stadigvæk vokser. Hvis det bliver ved kunne du jo overveje at få hende røntgenfotograferet, tænker herpå HD. Måske er det ganske uskyldigt, at det er noget overanstrengelse? Pøj pøj med det

• #3   13. sep 2009 Den forkalring ville jeg ikke godtage.

Ville forlange at få hunden undersøgt ordenligt og er der ikke noget at mærke, så kunne der måske tages røngentbilleder.

Termografi kunne også være en mulighed til at finde evt. smerteområder

• #5   13. sep 2009 har bestilt tid til røngten da vi også synes det lød underligt men hd feks. gør det ikke ondt altid? der er ikke noget halten overhovedet hvis hun bare er her hjemme og lige bliver gået med et par gange, det kommer hvis hun enten løber for meget eller leger med andre hunde

• #6   13. sep 2009 Hvordan viser AD sig?

• #7   13. sep 2009
    Rikke&Mor....Karla har HD :´-( .
    Synd for jer. Kan læse at hun har en fin tavle, hvordan ser hendes forældres hofter og albuer ud? Troede netop det var derfor man købte med tavle? Hvad sig er opdrætter til det?

• #8   13. sep 2009 Vi har en tæve med HD og hendes hofter er ret slemme, og man mærker det kun ved hende hvis hun har anstrengt sig hårdt, normalt kan man godt se det på hende, men hun er ikke påvirket af det medmindre hun har overanstrengt sig... hun kan dog godt lege og løbe et godt stykke, men bare ikke med ekstrem fart smiley

Men ville HELT klart få hende fotograferet for HD.. Ved ikke om racen normalt har problemer med dét, men kunne forestille mig det..

• #9   13. sep 2009 Henriette & Michelle J

En stamtavle forhindrer det jo ikke smiley

Alle andre hvalpe i Tachas kuld har gode hofter, så det kan aligevel forekomme, nogle gange fordi folk er uforsigtige med det og ikke tager det seriøst, når det er sagt, vil jeg dog tilføje, at vi holdte Tacha væk fra de værste ting som kunne påvirke hendes hofter det første år.

• #10   13. sep 2009 Den kan jo f.eks også have sprunget ett korsbånd, de vil efter noget tid bruge benet igen hvis det ikke bliver behandlet, men der vil så komme forandringer i ledet i form af gigt, så jeg ville få min hund i røtgen inden der kan være for sent.

Kommentér på:
min hund halter efter leg

Annonce