{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

hjælp søges!!! {{forumTopicSubject}}

rigtig dejlig god søndag alle sammen. som i ved nogle af jer måtte jeg sige farvel til min gizmo i fredags:-( det har været hårdt. ikke mindst for tusse. MIt spørgsmål er ny hvalp eller ej. tusse har siden hun var halvanden år haft en ven. først min amr.bull/mastino andrea og derefter gizmo. Problemet er hun er blevet så bange når vi møder andre hunde nede i parken. Dem vi plejer og mødes med siger også hun er blevet en hel anden hund øv det gør ondt i mit hjerte.... hvad vil i råde mig til skal jeg finde en ny lille ven til hende eller har i nogle råd....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp søges!!!
  • #1   13. sep 2009 Øv stakkels dig, det er ikke sjovt at tage afsked med de små pus. Uden iøvrigt at have forstand på det, ville jeg ikke lægge for meget i, hvordan hun opfører sig lige nu. Udover det afsavn hun selv lider, kan hun jo også mærke på dig, at alting ikke lige er på toppen lige i øjeblikket. Hvis du selv har lyst og overskud til at få en mere, kan jeg ikke se noget galt i det, men jeg ville ikke skynde mig at få en ny hund for den gamles skyld.

• #2   13. sep 2009 Hun ville have godt af og få noget selvtillid selv. Hvis du anskaffer en hvalp nu resikere du den gamle fortæller hvalpen at andre hunde er farlige. Jeg ville lade Tusse være ene til hun får noget mere selvtillid, før der kommer en hvalp i huset.

• #3   13. sep 2009 hvordan kan jeg give det til hende bare blive ved med at gå i parken og møde hundene og så rose måske???

Kommentér på:
hjælp søges!!!

Annonce