{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Københavns Dyrehospital...
  • #1   16. sep 2009 jeg bruger landbohøjskolen da jeg kun har dårlige erfaringer med københavns dyrehospital...

• #2   16. sep 2009 Landbohøjskolen... Hvor ligger den?

• #3   16. sep 2009 Ja det er godt nok billigt... Men bryggen er lidt besværligt, da jeg er i bil smiley

• #4   16. sep 2009 Jeg ved ikke om du kan finde nogle gamle tråde ved at søge efter Københavns dyrehospital, men generelt hører jeg intet godt om dem.
    Der har været flere der har oplevet at deres hunde blev holdt som "gidsler" indtil regningen blev betalt, og selvfølgelig bliver regning så større for hver dag der går.

• #5   16. sep 2009 Wilhelmina.. Det lyder ik rart, der skal vi sørme ik hen så smiley

• #6   16. sep 2009 Jeg har kun gode erfaringer med kbh. dyrehospital og det uanset om vi har været der om formiddagen, eller kl. 03 om natten.

Ved et så stort hospital vil man altid finde folk der har dårlige erfaringer, det ville være underligt andet, når de har åbent 24/7 året rundt.

Der er desværre fejlbehandlinger hos alle dyrlæger.

• #7   16. sep 2009 Jeg har ikke haft nogle dårlige erfaringer med Kbh dyrehospital. Kun positive. Og da jeg barfede havde de også stor respekt for at det kunne være løsningen for en allergihund. Det er ikke alle dyrlæger der endnu ser positivt på barf.

• #8   16. sep 2009 Kbh's dyrehospital, lappede min hund sammen, efter hun blev overfaldet en søndag eftermiddag. Fin service, og et godt stykke arbejde.

Har desuden brugt deres kiropraktor derude, som jeg også var fuldt ud tilfreds med,. Så jeg ville ikke have problemer med at bruge dem.

• #9   16. sep 2009 Mange tak for Jeres indputs... Bailey er jo ik så gammel, så har ik selv nået at drage nogen erfaring nogen steder...

Ved bare at jeg ikke bryder mig om min nuværende dyrlæge og gerne vil skifte smiley

• #10   16. sep 2009 Sabina *

jeg kan kun gi dig ret
    Frede er bare skøøøøn
    har haft fornøjelsen af at være på kursus med ham 2 gange
    Han er super prof samtidig er han lun og har humor
    hvis jeg skulle skifte dyre doktor kørte jeg gerne ind til bryggen

Kbh dyrehospital har jeg kun dårlige erfaringer med ( mere en 2 gange)

landbohøjskolen
    prisen og kvalitet hænger sammen
    de er billige , men det er ikke altid kvaliteten er i top

• #11   16. sep 2009 Jeg har ikke nogen gode erfaringer fra københavns dyrehospital, kun et par dårlige, som gør jeg ikke kommer der.

• #12   16. sep 2009 Da vores forrige hun Kiki fik sin diagnose - muliti alllergikker - spurgte den dyrlæge vi var hos (Kbh. Dyrehspital) om vi havde en god forsikring eller om han skulle aflive hende nu.....total grotesk og ubehageligt.

Det er vel og mærket ca fem år siden og håber da der er sket forbedringer i mellemtiden.

• #14   16. sep 2009 har kun positivt derinde fra, har aldrig mødt andet end proffesionel service derinde, og vi er godt nok kommet der meget, gennem de sidste 5 år... ike en dårlig oplevelse... men tror du kan finde folk med dårlige oplevelser alle steder, og især sådan et stort sted...

• #15   16. sep 2009 Tine F

har helt samme holdning

vi har fået mange patienter som ønskede en andens mening om diagnose.
    når man ber om jounal kopi osv er de mangelfuld, eller blevet væk
    det oplevede jeg også selv da poppelstykket havde haft min hund indlagt 1 døgn

• #16   16. sep 2009 Det undrer mig med alle de dårlige erfaringer folk har derude fra, utroligt de kan "overleve" i længden hvis det står så slemt til

• #19   16. sep 2009 Tine F

jeg oplevede at komme med en sløj hund der hostede havde feber og ikke havde drukket i 12 timer
    de indlage ham, dagen efter skulle jeg ringe om morgenen, der fik jeg af vide jeg kunne hente min muskelhund
    den havde kennelhoste, og en mild lungebetændelse

allerede samme aften ringede jeg fordi han stadivæk var skidt og havde feber, men fik af vide jg bare skulle slappe af
    ringer igen dagen efter fordi han nærmest er bevidstløs puster når han går, og stadigvæk feber
    igen beroliger de mig med at pincelinen lige skal ha lov og virke

der besluttede jeg mig til at ringe til en anden, som bad mig om at komme straks
    hun indlage ham , han fik drop han var vildt dehydreret
    han havde hjerte lunge orm , og hans ene lunge fungerede næsten ikke, hans nyre var ved at stå af
    han var inslagt i 13 dage de 3 første dage turde hun ikke love at han ville overleve
    det gjorde han heldigvis, men hann var langsom om at komme sig

da der blev ringet efter jounal, fik dyrlægen det mest beskidte svar
    derinde

aldrig aldrig mere vil jeg sætte mine ben der

• #21   16. sep 2009 Har ikke nogen positive oplevelser med KBH's Dyrehospital.

Havde vi fulgt deres råd ville begge vores hunde være døde.

Heldigvis tog vi til egen dyrlæge så snart det var muligt (Begge gange var akut udenfor vores egen dyrlæges åbningstid)

De nægtede at tage røngtenbillede den ene gang på trods af at vi bad dem om det..

Kommentér på:
Københavns Dyrehospital...

Annonce