Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlæge omkring kolding-frede-vejle
  • #3   18. sep 2009 jeg kan varmt anbefale dyrlæge Pedersen på stadionallé i vejle

han er rigtig god, han har været/er tilsynsførende dyrlæge i Givskud Zoo, vi har brugt ham i mange mange år, og aldrig haft noget at påtale:-)

• #4   18. sep 2009 det er ikke så meget hvad der er nemt, men mere, hvad der er godt...

• #6   18. sep 2009 Ja Pedersen er også min dyrlæge gennem 30 år og jeg har altid været meget tilfreds. Han er heller ikke bleg for at henvise til større dyrehospitaler hvis han mener deres expertise er større på et bestemt område.

• #7   18. sep 2009 Efter lang tids søgen og har jeg fundet en dyrlæge, der kan finde ud af at håndtere min hund..
    Det har tidligere været et helvede at gå til dyrlæge... Mundkurv og beroligende sprøjter bare for en alm sundhedsundersøgelse..

Ham her tager sig den tid det tager.. Første konsultation foregik i receptionen og ikke i et lille undersøgelseslokale.. Han er god til at forstå og bruge dæmpende signaler og kan ret hurtigt vinde hundens tillid.
    Et bevis for det er at det ikke gav de store problemer efter den alvorlige skade Dess fik på sit forben ( der er billeder i fotoalbum, men kan da sige at såret var 2 mdr om at lukke sig) Vi brugte en mundkurv forebyggende, men det havde såmænd ikke været nødvendigt..

jeg kan give den varmeste anbefaling til Dyrlæge Morten.. Givskud dyreklinik... Jeg kører gladeligt de ca. 30 km. for at komme til netop ham

• #8   18. sep 2009 Alt andet end brecth eller hvad han hedder.. bedre kendt som dr. død.. smiley

Jeg har brugt kolding dyrehospital.. De er søde og man føler de har styr på det de laver, men de er lidt dyre..

• #9   18. sep 2009 Vi bruger Dyrehospitalet i Kolding. Som Mikala N kan jeg også varmt anbefale Thomas. Han er altid meget realistisk og super god til Futte.
    De har også en kiropraktor, som vi bruger.

• #10   18. sep 2009 Der akn jeg så bedre andbefale dyrlægerne i egtved frem for pedersen i vejle. vi har ikk fået lavet alle de vacciner osv som vi bad om ved pedersen, og fandt så først ud af det da vi akut måtte køre til egtved med hende hvor de så spurtge hvorfor hun manglede den og den ... vaccine..

• #11   18. sep 2009 Jeg bruger Vejle Dyrehospital, de er sgu dygtige... smiley

Kommentér på:
dyrlæge omkring kolding-frede-vejle

Annonce