15. feb 2009 Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
Æder sengen! {{forumTopicSubject}}
Hemingway er simpelthen langsomt men sikkert begyndt at æde vores seng. Det startede med ét hjørne. Så blev halvdelen af skummet revet af, og igår, da vi kom hjem, havde det andet hjørne ladt livet også - og jeg frygter allerede synet når jeg kommer hjem idag.
Han har aldrig haft noget problem med at være alene. Han piver eller gør ikke og plejer at hygge sig gevaldigt med sit legetøj, men lige nu er han godt nok strid, på trods af intet er ændret, og han ikke bliver aktiveret mindre end normalt.
Han har KUN soveværelset at gå i, da vi tror for meget plads til forvirrer ham, og eftersom der er for mange ting i stuen han kan bide i stykker. Køkkenet bliver måske næste skridt, for der er i det mindste kke en seng han kan gnave i stykker.
Vil i ikke nok fortælle om alle de dumme ting jeres hunde gør for tiden, så jeg ikke føler mig helt alene i verden *GG*
SUK
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 85 Hunde: 9 Emner: 528 Svar: 12.738
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.423
Der var hun dælme billigt til salg..
Derudover har hun spist 2 par klipklappere, lidt tøj og bidt snørrebåndene af et par sko..
Dejligt, med hvalp i huset :o)
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.765
Fadia gør det så bare i løbet af dagen selvom jeg er hjemme*G* Tror virkelig hendes gummer er begyndt at klø, for ALLE hjørner på alt i huset skal lige ha en omgang *G*
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.644
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Desuden havde damen igår fundet ud at at reklamer smager dejligt, og den lille fis kan nå dem på sofabordet hvis de lige stikker lidt ud over kanten.....
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
Brug dette på sengen og så synes du skal starte forfra med alene hjemme træningen, er han ikke også ved at nærme sig lømmelalderen??
Æder sengen!