{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Hvor går tiden langsomt når man venter {{forumTopicSubject}}

Historien så kort som muligt:
For næsten 3 måneder siden brækkede Zena. Hun fik indopereret en skinne der skulle blive siddende. Men efter 10 uger haltede hun stadig og det vidste sig at skinnen sad og generede i knæet. Bruddet var heller ikke vokset nok sammen i forhold til hvor lang tid der var gået. Vi fik besked på at skinnen skulle fjernes så snart knoglen er helet nok. Vi ventede yderligere 4 uger og så skulle skinnen fjernes over 2 eller 3 oprationer fordi den sad fast med så mange skruer at de frygter det ville svække knoglen for meget at fjerne det hele på en gang. Men da vi får hende hjem efter den første opration har de fjernet det hele fordi det havde set så fint ud da de havde åbnet hende. Vi fik hende hjem i torsdags og i går mandag brækkede hun så benet igen fordi hun blev glad og logrede med halen. Vi kørte selvfølgelig på dyrehospitalet med det samme, men det var for sent på aftenen så de ville først tage billeder af det i dag. Så nu kan jeg bare gå og vente og frygte det værste!!
Det er bare så skrækkeligt at gå og vente og ikke kunne gøre noget! Så på den ene side vil jeg bare have at de skal ringe så hurtigt som muligt, men på den anden side frygter jeg også hvad de har at sige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor går tiden langsomt når man venter
  • #1   22. sep 2009 Det var da helt vildt uheldigt !!!! Stakkels lille vaps,,og jer

    Men forstår ikke helt at de alligevel tager det hele af på en gang ? Og synes da også jeg har hørt at der aldrig kommer brud samme sted igen ? Så for mig lyder det som om at hun slet ikke har været helet nok til at få noget som helst af ?

    Det er da en vildt underlig situation ???

    Men go' bedring ihvertfald :o)


  • #2   22. sep 2009 Ja jeg må indrømme at jeg også har haft den tanke! Men hele forløbet har generelt været meget mærkeligt! Jeg fik at vide at et normalt brud tager 3 til 5 uger at hele men fordi hendes var kompliceret kunne der godt gå 8 uger. 14 uger efter var det så endelig helet så meget at de fjerner skinnen og så brækker det igen 4 dage efter. Og jeg har det bare så dårligt ved tanken om at i stedet for 3 måneder med smerter, så skal hun måske have ondt i yderligere 3 måneder eller mere før dette ”nye” brud er helet igen smiley Jeg er også rigtig bange for at de siger at hun skal aflives fordi hun vil få varige skader på knæet eller at de slet ikke kan lave det fordi de gamle skruehuller gør det umuligt at sætte en ny skinne smiley

  • #3   22. sep 2009 åhh nej, hvor uheldig kan man være... håber det bedste for hende. det må ha været et grimt brud.. krydser alt hvad jeg har for at det går godt.

  • #4   22. sep 2009 Åhhh Anja, hvor er jeg ked af det på jeres og Zena's vegne. Hun har bare ikke fortjent det og det har I heller ikke. Jeg håber sådan for jer, at det er noget der kan ordnes forholdsvis hurtigt.... Øv altså hvor jeg føler med jer, krydser fingre for jer og jeres skønne hund smiley

  • #5   22. sep 2009 Tusind tak skal i have - begge to! Det er godt nok nervepirrende at lægge sin elskede vaps’ skæbne i andres hænder! Man er så hjælpeløs… smiley

  • #6   22. sep 2009 Har lige snakket med kbh’s dyrehospital. De vil ikke gøre noget før torsdag hvor deres knogle-kiro kommer smiley kan simpelthen ikke bære tanken om at hun skal gå fra mandag til torsdag med et brækket ben… suk…

  • #7   22. sep 2009 Ejjjj det lyder da helt grotesk, men man må jo gå ud fra, at de ved hvad de taler om. men puha en hård ventetid, har I fået hende hjem?

    Tænker virkelig på jer, det må være så forfærdeligt!


Kommentér på:
Hvor går tiden langsomt når man venter

Annonce