731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Det hårde mutteliv Det hårde mutteliv

Hermed et uddrag i Chuntas dagbog! - Det er sgu hårdt at være mutte hos os!

Fnys ja det er så min mening om den sag...

Men det kan så godt være at jeg skal fortælle jer historien så i bedre kan forstå mit fornærmede muttesind...

ser I, for lidt over tre måneder siden blev jeg onkel - tak skæbne! 11 gange i træk - For fanden Aashka blev ved med at spytte dem ud. Nå men min menneske mor blev så forelsket i en lille pelsbold - en irriterende lille pelsbold og i 8 stive uger måtte jeg så finde mig i at blive slæbt ned til mor Karin - smidt i hundegården og så kunne jeg så stå der og høre mor sige ihh åhh og hvor er du sød.
Det søde kan jeg ikke se! Jeg siger jer hun er en lømmel - pelsbolden mener nemlig at jeg skal bides i hale og haser - og mig og min forbaskede store tålmodighed! Meeen jeg kan altså godt sige fra... i Dag var jeg med mor, pelsbolden, tikka og Bella i ved hende med de bløde hænder i skoven. Pelsbolden mente hun skulle bruge min smukke pels til at stille sig på så hun bedre kunne se over sæderne i bilen - Jeg fandt mit største fine brum frem for at få hende til at hoppe ned! Ved i hvad hun gjorde - hun stod lige på snotten om på bagsædet i bare forskrækkelse - Ja jeg grinede ved mig selv! Så havde jeg bagagerummet for mig selv... ja ja det er sgu ikke muttehuen som trykker på hendes hoved.

Dengang mor og far kom hjem med hende syntes jeg sgu hun var lidt lille - det var dengang jeg troede at hun var sød. Så jeg levnede selvfølgelig noget af min mad til hende så hun kunne vokse lidt. Men så så jeg at mor giver hende mere mad end mig - HVAD SKER DER LIGE FOR DET! FNYS!!! dårlig opdraget mor og nu er det godt nok slut med at dele mad!
Ja ja da jeg ved godt at når jeg peger en pote på mor så er der 3 som peger på mig selv - men tsk tsk jeg havde virkelig ikke forventet at jeg skulle dele hjem med en pelsbold som hende... kunne de så i det mindste ikke have taget en lidt mere intelligent en af slagsen så jeg kunne have lidt interlektuelle samtaler om marvbens fasthed, samt diverse analkirtel problemer!

Og nu når i siger analkirtler - eller var det mig der sagde det! Så minder jeg pænt mor og far om min utilfredshed om aftenen - så lukker jeg lige op for ventilen og lader stinkbomben falde - om aftenen kan det ryde hele stuen også er der mere plads til mig - fryd!

Men det værste er nok om natten - fy fanden siger jeg bare! Tidligere har jeg haft gangen for mig selv, men lægger jeg mig der kommer pelsbolden straks hen og vil ligge i ske - Ja der kan i se hvor uintelligent hun er - selvstændige mutter ligger sgu da ikke i SKE! Så lagde jeg mig i min hundeseng men så fandt hun ud af at kravle op i den - havde den ellers i fred i næsten 2 uger.
Så lagde jeg mig under sengen men der kan hun kravle hurtigere end mig også ligger hun og gnasker lystigt i min hale hele natten - det var sgu lidt fryd da hun en morgen kastede op med mine hår - så kan hun lære det!

Nå men jeg har fundet mit fristed! Jeg sover nu på mors ben! Så har det to fordele - et min mor ved jeg hvor jeg har også kan hun ikke nå pelsbolden men jeg har hende for mig selv og to.. hun kan ikke nå mig!

TALA skrid! Det er mig som har computeren nu... GRRRRRR! DU HENTER IKKE MOR! - Jeg bider! SKRID

Nå hvor kom jeg fra... Nå ja noget med en irriterende pelsbold...

Jo se for lidt over en måned siden lovede mor mig at jeg ikke skulle være alene mere, men jeg havde faktisk forventet at mor kunne præstere lidt mere - end at give mig en pelsbold... Hov Tala stjæler MIT vand - Jeg løber HEJ!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det hårde mutteliv
Kommentér på:
Det hårde mutteliv

Annonce