Det hårde mutteliv Det hårde mutteliv
Hermed et uddrag i Chuntas dagbog! - Det er sgu hårdt at være mutte hos os!
Fnys ja det er så min mening om den sag...
Men det kan så godt være at jeg skal fortælle jer historien så i bedre kan forstå mit fornærmede muttesind...
ser I, for lidt over tre måneder siden blev jeg onkel - tak skæbne! 11 gange i træk - For fanden Aashka blev ved med at spytte dem ud. Nå men min menneske mor blev så forelsket i en lille pelsbold - en irriterende lille pelsbold og i 8 stive uger måtte jeg så finde mig i at blive slæbt ned til mor Karin - smidt i hundegården og så kunne jeg så stå der og høre mor sige ihh åhh og hvor er du sød.
Det søde kan jeg ikke se! Jeg siger jer hun er en lømmel - pelsbolden mener nemlig at jeg skal bides i hale og haser - og mig og min forbaskede store tålmodighed! Meeen jeg kan altså godt sige fra... i Dag var jeg med mor, pelsbolden, tikka og Bella i ved hende med de bløde hænder i skoven. Pelsbolden mente hun skulle bruge min smukke pels til at stille sig på så hun bedre kunne se over sæderne i bilen - Jeg fandt mit største fine brum frem for at få hende til at hoppe ned! Ved i hvad hun gjorde - hun stod lige på snotten om på bagsædet i bare forskrækkelse - Ja jeg grinede ved mig selv! Så havde jeg bagagerummet for mig selv... ja ja det er sgu ikke muttehuen som trykker på hendes hoved.
Dengang mor og far kom hjem med hende syntes jeg sgu hun var lidt lille - det var dengang jeg troede at hun var sød. Så jeg levnede selvfølgelig noget af min mad til hende så hun kunne vokse lidt. Men så så jeg at mor giver hende mere mad end mig - HVAD SKER DER LIGE FOR DET! FNYS!!! dårlig opdraget mor og nu er det godt nok slut med at dele mad!
Ja ja da jeg ved godt at når jeg peger en pote på mor så er der 3 som peger på mig selv - men tsk tsk jeg havde virkelig ikke forventet at jeg skulle dele hjem med en pelsbold som hende... kunne de så i det mindste ikke have taget en lidt mere intelligent en af slagsen så jeg kunne have lidt interlektuelle samtaler om marvbens fasthed, samt diverse analkirtel problemer!
Og nu når i siger analkirtler - eller var det mig der sagde det! Så minder jeg pænt mor og far om min utilfredshed om aftenen - så lukker jeg lige op for ventilen og lader stinkbomben falde - om aftenen kan det ryde hele stuen også er der mere plads til mig - fryd!
Men det værste er nok om natten - fy fanden siger jeg bare! Tidligere har jeg haft gangen for mig selv, men lægger jeg mig der kommer pelsbolden straks hen og vil ligge i ske - Ja der kan i se hvor uintelligent hun er - selvstændige mutter ligger sgu da ikke i SKE! Så lagde jeg mig i min hundeseng men så fandt hun ud af at kravle op i den - havde den ellers i fred i næsten 2 uger.
Så lagde jeg mig under sengen men der kan hun kravle hurtigere end mig også ligger hun og gnasker lystigt i min hale hele natten - det var sgu lidt fryd da hun en morgen kastede op med mine hår - så kan hun lære det!
Nå men jeg har fundet mit fristed! Jeg sover nu på mors ben! Så har det to fordele - et min mor ved jeg hvor jeg har også kan hun ikke nå pelsbolden men jeg har hende for mig selv og to.. hun kan ikke nå mig!
TALA skrid! Det er mig som har computeren nu... GRRRRRR! DU HENTER IKKE MOR! - Jeg bider! SKRID
Nå hvor kom jeg fra... Nå ja noget med en irriterende pelsbold...
Jo se for lidt over en måned siden lovede mor mig at jeg ikke skulle være alene mere, men jeg havde faktisk forventet at mor kunne præstere lidt mere - end at give mig en pelsbold... Hov Tala stjæler MIT vand - Jeg løber HEJ!
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Dejlig historie
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.641
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
Men jeg kan berolige dig med at de små tøser bliver dejligere med tiden.
Potedask. Taiko
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.027
Herligt indlæg...
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Stakkels, stakkels dig..... Mon ikke det ender som ren kærlighed til sidst...*GGG*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.793
Du må ondulere den lille pelsbold.. og snart..
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
Håber du finder dig tilrette med den lille hårbold, og det ender i ren kærlighed.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.198
Min mors svigermor har en lillefis.. Sådan en lille Lhasa som alle bare synes er bedårende og kær..
Men jeg siger dig, hun er på ingen måde en ægte Flabox og savler ikke det mindste !! Ikke spor kær uden savl.. Niksen !
I starten var det meget sjovt, hun kunne ikke hoppe i hverken min kurv eller sofaen.. Og på turene gik hun mig troligt i haserne fordi alt var stort og skræmmende (jaja, en lillefis er ikke den modigste som jeg)..
Men NU !
Hopper op i sofaen, indtager min kurv og... tro det eller ej.. Spiser af mine gemte kødben !!!
Som dig er jeg tålmodig og god, men grænser er der nu når fisen prøver at slukke tørsten med mit mundvand ! Mundvand der skulle have været brugt til at lave SAVL !!
Ak ja.. Min lillefis tager hjem igen, men din pelsbold skal blive boende!!
Du har i hvert fald en her i Bogense der føler med dig !
Savlere og 40 kg potedask fra Kaoz Ko
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
Meeen man skal bare opdrage dem lidt, så kan man bruge dem til at lege lige som det passer en..
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.240
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Det er ikke første gang Chunta har skrevet hi hi
Hold kæft Nina den var sgu god den med mundvandet jeg har ondt i maven nu af grin
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
Du har det altså hårdt. Jeg ved det!!!
Masser af trøstekram til dig, du dejlige bamsefar
Det hårde mutteliv