1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Farvel.. Det gik desværre ikke :0( Farvel.. Det gik desværre ikke :0(

Jeg ved ikke om nogen husker mit sidste indlæg omkring Sille min dejlige hund : http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=349651

Nu har vi i to uger set tiden an, men desværre er hun stadigvæk meget utæt, så det var ikke en blærebetændelse. Det har heller ikke rigtig hjulpet ,at hun blev sat op i dosis piller, for hun har stadigvæk problemer med at gå. Nu er der også blevet fundet en stor knude på hendes hals smiley

Vi havde håbet det kunne bliver godt igen, men det kan det ikke. I morgen kl 15.30 siger vi farvel til dejlige Sille. Jeg kan slet ikke huske. hvornår jeg sidst har grædt så meget, som i den sidste uge.. Det er så hårdt, men nu ved vi, at vi har prøvet alt, og nu er vi klar til at sige farvel. Hold op hvor er det hårdt..

Farvel min skønne pige. Du vil altid være savnet og elsket. Puppy venter på dig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel.. Det gik desværre ikke :0(
  • #1   24. sep 2009 Det gør mig virkelig ondt smiley

I har gjort hvad I kunne

• #2   24. sep 2009 Det er forfærdeligt og selvfølgelig er du knust og rigtig ked af det, men det er den helt rigtige beslutning.

Og hvor har hun nået en flot alder. Jeg sender jer en tanke i morgen.

• #3   24. sep 2009 puu ha.. :S Jamen dog.. sender dig nogle gode, kærlige tanker !!! smiley Det gør mig rigtig ondt !

Men som jeg selv oplevede med lystig for kort tid siden.... det er "rart" at sige farvel når der ikke er mere at gøre og når man ved det er det rigtige..
    Vi græd selvfølgelig, også mindede vi hende med billeder og snak smiley

• #4   24. sep 2009 Åh nej dog men I ved da at alt er gjort og prøvet. Men et tab er aldrig sjovt.

• #5   24. sep 2009 Det gør mig, meget ondt smiley
    Håber hun får fred, og i husker at bevare minderne med hende.

• #6   24. sep 2009 Jo, jeg husker godt dit indlæg. Det gør mig ondt, at det alligevel ikke gik, men I gør det rigtige for jeres hund.

Sender en masse tanker og trøstekram

• #7   24. sep 2009 Åh nej det jeg ked af at høre,men nu skal hun op og løbe og lege og være sammen med en masse dejlige himmelhunde.
    Jeg vil sende jer en tanke imorgen.. smiley

• #8   24. sep 2009 åhh nej hvor synd for jer, vil tænke på jer imorgen .

• #9   25. sep 2009 1000 tak skal i alle ha :0)

Det har været/er en hård dag, og vi har alle grædt mange gange.. Det blev en "fin" oplevelse for mine to børn, og det betød meget for dem at være med i det hele. Både min søn på 7 år og min datter på 2 år, var med til at smide jord på graven. Hun fik gaver med fra dem begge to, og det hele gik godt, selv om vi var knust.

Det værste var at Dr. dyr skulle komme 15.30, men 14.30 ringede han og sagde han ikke kunne være der før kl 18.00. Det var hårdt, for vi var klar, og de ekstra timer med venten, især for ungerne, det sled meget på nerverne smiley

Igen tak for jeres støtte og dejlige tanker..

Kommentér på:
Farvel.. Det gik desværre ikke :0(

Annonce