{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

ulækkert. {{forumTopicSubject}}

i går var jeg ude og gå med hundene på privatvejen om aftenen. de ledte efter rotter og hyggede. willum lavede både stort og småt så det var rigtig fint. vi kommer ind og de går ud på terassen og ligger. da det begynder at blive mørkt kommer han ind i sin kurv og virker lidt ved siden af sig selv og lugter sig bagtil, tænkte, nååå så er det nok analkirtlerne han har tømt, han kommer hen og ligger sig op ad sofaen, og straks tænker jeg, puha her lugter af lort. kigger på ham men kan ikke se noget. han rejser sig og går og igen lugter der, rejser mig op og ser der ligger en pølle på tæppet.... hmmm hvor kom den fra. fat i hunden også kigge.... jo jo den er god nok, han har skidt i sådan en busk med burre, som så har viklet pøllerne ind i hårene på halen, så der hang de nok så fint, så kl 22:00 måtte han i bad og vaskes og ha klippet burre og pøller fri fra pelsen.... hvor var han glad bagefter, men knap så lækkert...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ulækkert.
  • #1   25. sep 2009 Altid noget han satte pris paa lidt hjaelp smiley

• #2   25. sep 2009 Stakkels Bølle..:-))))

• #4   25. sep 2009 han ville meget gerne hjælpes efter jeg havde fået slæbt ham ind i brusekabinen, ja han rejste sig selv op så jeg ku komme til da han fandt ud af hvad jeg havde gang i, og der stod han nok så pænt med løftet hale i 20 min... dygtig hund.

• #5   25. sep 2009 fimze kom også ind fra haven en dag, og kom hen til mig, og snuste sig bagi, men jeg tænkte ikke videre over det, men han var restløs og til sidst bad jeg ham sætte sig, men han ville ikke, så bakkede han nærmest hen til mig, som om han ville sig, JAMEN MOR, så kig dog!!

Så havde den lille stakkel haft tynd mave og det sad i hans 'bukser', og da jeg endelig havde fået banket ind i hovedet at han skulle have hjælp, gik han selv hen til badeværelsesdøren:-)

dygtig!!!, det var som om han godt vidste at det var for ulækkert hvis han satte sig,-)

• #6   25. sep 2009 willum var også ved siden af sig selv, han hader når der hænger noget i "bukserne", og jeg var for langsom til at opfatte det, han stod længe og kiggede på mig også snusede sig bagtil, men troede det var kirtlerne han havde tømt...

• #8   25. sep 2009 Stakkels hund ;-))

Men ja kender det godt, Balder går nærmest helt i panik hvis han har en pølle som "hænger" fast.

Men så bliver man så glad for, at man altid har poser på sig *GG*

Kommentér på:
ulækkert.

Annonce