ulækkert. {{forumTopicSubject}}
i går var jeg ude og gå med hundene på privatvejen om aftenen. de ledte efter rotter og hyggede. willum lavede både stort og småt så det var rigtig fint. vi kommer ind og de går ud på terassen og ligger. da det begynder at blive mørkt kommer han ind i sin kurv og virker lidt ved siden af sig selv og lugter sig bagtil, tænkte, nååå så er det nok analkirtlerne han har tømt, han kommer hen og ligger sig op ad sofaen, og straks tænker jeg, puha her lugter af lort. kigger på ham men kan ikke se noget. han rejser sig og går og igen lugter der, rejser mig op og ser der ligger en pølle på tæppet.... hmmm hvor kom den fra. fat i hunden også kigge.... jo jo den er god nok, han har skidt i sådan en busk med burre, som så har viklet pøllerne ind i hårene på halen, så der hang de nok så fint, så kl 22:00 måtte han i bad og vaskes og ha klippet burre og pøller fri fra pelsen.... hvor var han glad bagefter, men knap så lækkert...
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
Så havde den lille stakkel haft tynd mave og det sad i hans 'bukser', og da jeg endelig havde fået banket ind i hovedet at han skulle have hjælp, gik han selv hen til badeværelsesdøren:-)
dygtig!!!, det var som om han godt vidste at det var for ulækkert hvis han satte sig,-)
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Men ja kender det godt, Balder går nærmest helt i panik hvis han har en pølle som "hænger" fast.
Men så bliver man så glad for, at man altid har poser på sig *GG*
ulækkert.