{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

ved snart ikke,,,øv,,, {{forumTopicSubject}}

Det er angående Talut, min han på 1½ år,,,

Jeg tar ham til dyrlægen på mandag,,,men er altså helt nede p.g.a. det her,,

Da han var 5-6 mdr. begyndte han at halte på højre forben,,sådan on-off, det var mest efter vild leg, så holdte jeg ham i ro et par dage og så var det fint igen. Jeg snakkede med dyrlægen og de sagde det var vokseværk. Han er newfoundlænder blanding og vejer nu 63 kg.
Nu har der ikke været noget i mange måneder og jeg tænkte at jamen så var det jo vokseværk. Men så for en måned siden var vi i sommerhus og gik lange ture i klitterne, sand og han legede meget med sin søster. Der begyndte han at halte lidt igen,,men efter et par dage hjemme så var det fint igen.
I sidste uge passede jeg så hans søster og de legede selvfølgelig sammen, han begyndte at trække lidt på det igen, så jeg holdte ham i ro så godt jeg kunne,,,,men pludselig da han gik ude på marken hylede han op og kom haltende hen til mig (det er vel 5 dage siden nu) Jeg så ikke hvad der skete da det var halvmørkt, men undersøgte ham for splinter o.s.v. men der var ingenting. Det blev bedre de næste 2 dage, men nu er det bare lige slemt hver dag uden mere bedring......
Jeg holder ham selvfølgelig i ro, han spiser som han plejer, har alm. afføring, er glad og vil lege (hvilket han jo ikke får lov til) men han er slet ikke mærket af det.

Men nu er jeg altså blevet bekymret og vil ha' ham grundigt undersøgt hos dyrlægen.
Er der nogen af jer der ved hvad det kan være,,,jeg er ved at være syg af bekymring for hvad svaret bliver,,,øv,,,maler næsten fanden på væggen,,, hulk

Undskyld det blev lidt langt,,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved snart ikke,,,øv,,,
Kommentér på:
ved snart ikke,,,øv,,,

Annonce