586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tarmirritation pga. fremmedlegeme Tarmirritation pga. fremmedlegeme

Sowensa sked her for lidt siden en VILDT mærkelig bæ! Den bestod 95% af slim, der i farve mindede lidt om rå æggehvide.

Jeg har Googlet osv. for at finde en forklaring da hun ellers har det fint - hun spiser og drikker normalt, har stadig masser af energi og er glad som altid, og hun har skidt helt normalt to gange tidligere idag.

Forskellige typer tarmbetændelse nævnes at give denne type afføring, og på en hjemmeside læser jeg så følgende sætning: Oftest skyldes det enten en infektion (virus, bakterier eller parasitter), en forgiftning eller et fremmedlegeme.

ET FREMMEDLEGEME! Køteren har ædt et stykke af en køleskabsmagnet.. Det er en lille stofmus med magneter i hver pote og maven, og hun har ædt en pote i tirsdags. Stoffet om poten er lyserød, så jeg mener jeg burde have set den hvis den var kommet ud - og det har jeg altså ikke.

Argh! Det gider jeg bare slet ikke! Hvis hun stadig skider slim mandag/tirsdag, så mp hun jo til dyrlæge, og så står den på røntgen og muligvis operation. ØV! ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV! Dumme hund!

Magneten er er rund og 1 cm i diameter og 5 mm i tykkelse. Så det er ikke en kæmpe tingest.

Det kan selvfølgelig også være det toiletpapir hun har ædt... Hvorfor - HVORFOR - kan dyr ikke selv tænke så langt?!?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tarmirritation pga. fremmedlegeme
  • #1   26. sep 2009 Det har jeg også prøvet at en af mine hunde har gjort,,virkelig klamt,,aner ikke hvad der var blevet spist,,var rimelig svært at identificere,,hi hi,,men næste gang afføring var normal :o)

Jeg synes faktisk at det er en rimelig smart indretning hundene har der, for at skåne deres indre :o)

• #2   26. sep 2009 Det er selvfølgelig rigtigt nok at det er en smart måde at beskytte maven, og at det er klamt kan jeg leve med - det er jo som med blebørn, det ka man sgutte komme uden om *Gg*

Men ÅH hvor ville jeg gerne at de ¤#"&%¤#&%!"¤ kæledyr ik åd alt de kan komme nær!

• #3   28. sep 2009 Ved middagstid sked Sowensa en fin, stor normal bæ. Her for lidt siden leverede hun så en lille, lettere slimet bæ =/

Altså.. Gid røntgen af hunde ik var så dyrt, jeg hader at jeg ikke ved om den dumme magnet stadig er et eller andet sted i hendes fordøjelsessystem =S hun er stadig helt normal, så dårlig er hun ikke. Men stadig, sgu.

Kommentér på:
Tarmirritation pga. fremmedlegeme

Annonce