{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Er hunden drægtig/falsk eller hva ? {{forumTopicSubject}}

Her er historien, vi er helt på herrens mark...

Tæven kom i sin første løbetid 15 juni, som sluttede 13 juli
27 juli, medicin mod falsk drægtighed..

I nat har hun pevet og været meget urolig, puttet gummi and til patterne som er fyldt med mælk..!
Der er slim fra skeden... som hun slikker konstant, men det er klart og lugter ikke ...

Men hvad pokker er der galt ?

Vi har ikke set løbetid efter den første (og det ville jo være meget tæt)

kan hun blive falsk drægtig uden en løbetid - for hun kan da ikke være drægtig ? så skulle hun ha gået i 3 måneder ??

Kan i hjælpe ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hunden drægtig/falsk eller hva ?
  • #1   27. sep 2009 Falsk drægtig ville helt klart være mit bud , og nej ..har aldrtig hørt om en tæve der har gået 3 mdr smiley

  • #2   27. sep 2009 har hun lagt sig ud??
    har du mærket i lysken om der er uro???


  • #3   27. sep 2009 hun er slank, det ville ikke være mit bud at hun er drægtig, men vores gamle lab fik pludselig en dag en hvalp og det var der ingen der vidste ....

    Tænker lidt når hun var i løb en måned og så falsk drægtig i endnu en, kan hun ha været modtagelig for en han hund der ?

    Hun skal stereliseres den 7 okt, fordi der allerede i første løb var problemer med falsk drægtighed, men er hun det igen, så bliver hun jo ikke opereret ..... smiley
    Troede bare der skulle en løbetid til for at blive falsk drægtig ... ??


  • #4   27. sep 2009 falsk drægtig kommer jo somregel først omkring 63 dage efter hun har været midt i løbetiden - de fleste tæver er jo paringsklar mellem 12 og 14 dagen i løbeperioden.
    Men jeg mener klart du skal kontakte en dyrlæge pr tlf og spørge ind til det. hvis hun har meget mælk i patterne kan det nemt sætte sig til betændelse, og i værste fald kan hun få knuder i patteren.
    tag temp på dun hund inden du ringer til dyrlægen.
    for mig lyder det ikke kun som falsk drægtig, da jeg aldrig har oplevet mine tæver med slim bag til når de kun har været falsk drægtig, men kun når der har været hvalpe.


  • #5   27. sep 2009 Ja Luna blev falsk drægtig 2 gange efter 1 løbetid, det var så der, jeg besluttede at hun skulle steriliseres.

    Men jeg ville lige tjekke med dyrlægevagten via tlf om de vil se hende, når nu der er det her slim.


Kommentér på:
Er hunden drægtig/falsk eller hva ?

Annonce