{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Periodiske alene hjemmeproblemer. {{forumTopicSubject}}

Har i nogensinde oplevet det ?

Luna lagde ud med at splitte en del ting ad herhjemme.. Det holdte så ret hurtigt op.

Men nu er det en gang imellem, at hun gør det.

Med laaange mellemrum efterhånden.
Idag havde tøserne været alene hjemme i 4½ time.

Da vi kom hjem havde Luna været igang med at spise sofaen, spist lidt sterinlys, tygget lidt i en DVDkasette, ødelagt Beaglebladet og tisset en kæmpe tår.

En time inden, at vi kørte havde vi været ude at gå 30-45 min. med hundene hvor hun havde fulgt et (åbenbart) fantastisk spor af mus og vi havde smidt yndlingsgufferne ud på gulvet da vi gik..

Jeg forstår det ikke...

Er hun for opkørt, når vi tager afsted ?

Jeg skælder ikke ud, når vi kommer hjem..

Her i skrivende stund, var hun på vej op på sofabordet for at snuppe et sterinlys..

Er det bare den legesyge og bøllede hvalp der dukker op i hende ?
Malou var super nem som hvalp.
Så må jo ærligt indrømme, at jeg ikke ved om det her er noget der skal gribes godt om, eller om det forsvinder lige så stille med alderen..

At putte hende i bur, er udelukket :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodiske alene hjemmeproblemer.
  • #1   27. sep 2009 Jeg har aldrig oplevet alene problemer, da jeg altid vil prøve at forbygge problemet, so jeg ved kan opstå på et tidspunkt.

    Jeg går en lang tur med min hund, tager bolden med, så har vi en god halv time sammen, hvor hunden får love til at løbe efter bolden, og bliver naturligt træt.
    Så smider jeg et par håndfulde godbider på græsset, så hunden også bliver mental træt, når den søger efter guferne, det kan godt blive på et stykke på ca. 2-300 m2. som hunden skal søge igenmmen.

    når vi så er hjemme, så siger jeg til hunden , at den godt kan gå hen og lægge sig, og så går jeg min vej.

    Når jeg så kommer hjem, så efter en times tid, så tager jeg hunden, og så skal vi lige være sammen en halv times tid. denne gang går vi bare en tur, hvor vi skapper af.


  • #2   27. sep 2009 Jeg må prøve det med guffere på græsplænen, inden vi skal afsted..

    Det er jo ikke sjovt, når mit hjem bliver ødelagt bid for bid..



Kommentér på:
Periodiske alene hjemmeproblemer.

Annonce