{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

dårlig hundekennel {{forumTopicSubject}}

hejsa
nu bliver jeg nok lidt upopulær når jeg skriver dette her men håber i vil bære over og forsøge at hjælpe bedst muligt..
nu har jeg siddet de sidste par dage og kigget på Bull Terrier Kenneler og alle sammen alle som en virker gode men så var det jeg tænkte om der nogle der il fraråde nogen af dem pga dårlig ry, behandling eller noget andet så ville jeg blive enormt glad fo så kunne man jo sparre en masse tid ved at køre hen til anden side af landet hvis man på forhånd vidste man skulle gå uden om den
såfremt i ikke ønsker at skrive kan i lægge en besked på min email
håber i vil hjælpe bedst muligt
på for hånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlig hundekennel
  • #1   29. sep 2009 Brug din mavefornemmelse. Herinde er der en udpræget tendens til at piske en stemning op, fordi måske een har haft en dårlig oplevelse med en opdrætter.

• #2   29. sep 2009 ja det har jeg skam lagt mærke til men derfor gav jeg jer også muligheden for at ligge en mail for på den måde at komme noget af alt den dårlig steming til livs og hvis der så tegnede sig et sort flertal der frå rådet en bestemt kennel var der jo nok lidt om snakken selvo jeg også ville tage ud til den

• #3   29. sep 2009 den er jeg helt med på:-)

Kommentér på:
dårlig hundekennel

Annonce