14. apr 2008 Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Chok her til morgen-Ihh jeg er så gal! {{forumTopicSubject}}
Ja vil lige fortælle jer om min og Avalee's morgentur...
Det hele starter med at jeg ser en ung man med sin hund. ( Muskelhund - men i princippet ligemeget , har intet imod dem )
Men kan hører at han opildner sin hund til et eller andet for kan hører at han siger "ja det godt ta' den så" osv.
Da jeg runder hjørnet kan jeg se hans hund står oppe af et plankeværk inde i et hjørne. Og oppe på plankeværket sidder en kat, klemt oppe mod en mur, ude istand til at komme nogle vegne.
Jeg har ikke forstand på katte, men vil sige normalt pejer katte at hvæse og lange ud efter noget når de føler sig truet. men katten sad bare og rystede, Den var rædselslagen!.
Nå men den unge mand bliver ved "ta' den så" osv. og står og griner...
Jeg går så lidt tættere på og siger : 2 lad forhelvede den kat være"
Den unge mand vender sig om og kigger på mig først og dernæst Avalee som står ved min side.
Så griner han fandme og peger på Avalee og siger: "Ta den, kom så bid"
Hvorefter hunden hopper frem mod mig, Jeg bukker mig ned og tager Avalee op og farrer baglæns, Idet jeg får Avalee op, Hopper hunden op ad mig med blottede tænder.
Avalee skriger op og kæmper for at komme væk fra mig ( Naturligvis )
Men jeg kommer hurtig væk fra den unge mand.
Var simpelthen i chok. Det eneste jeg fik gjort var at råbe "Idiot"
Jeg løb et stykke væk, var virkelig skræmt. Satte så Avalee ned for at hun kunne gå selv, men ´hun krøb hen ad vejen. Vi møder så en Labrador som hun normalt leger skide godt med, men hun var pludselig MEGA bange for den og vil ikke nærme sig den.
Blev nød til at bærer hende resten ad vejen hjem og da vi kom hjem sad hun bare og stirrede ud i luften. Heldigvis havde kæresten fridag og har været hjemme ved hende hele dagen...
Men God Damn en forskrækkelse jeg fik mig.
Kæresten siger jeg skal melde ham til politiet, men vi aner jo ikke hvem han er osv. Så bliver nok lidt svært...
Undskyld det lange indlæg, Blev bare nød til at fortælle nogen om min opevelse
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.146
Det er i Vrå... Så intet at frygte der Chine
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Det var da godt at der ikke skete jer noget, håber at din hund kommer til sig selv igen...
Men ellers prøv at ringe til polititet og gøre dem opmærksomme på det, hvem ved, måske andre har været i "kontakt" med denne person....
apr 2008
Men ved ikke hvor godt et signaement jeg kan give af ham, for ige nu kan jeg næsten kun huske hunden
apr 2008
Randers-Reb
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Sådan en idiot!
Anmelder du ham ikke?
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.402
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
apr 2008
Vil sætte mig til at skrive det hele ned. ord for ord om hvad jeg kan huske der blev sagt og hvad der skete. + Hvad jeg kan huske om den unge mand og hans hund og så kontakte Hjørring Politi. Jeg går på kursus i Hjørring så går derned og snakker med dem imorgen.
Det vil jeg hellere end at ringe.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Dernæst vil jeg sige som de anre: Anmeld det til politiet. Jeg kan huske en lignende episode i Randers, her "hyggede" sådan en idiot sig også med at pudse sin muskelhund på katte. Her fik den så fat i katten
Stakkels dig og stakkels din hund - det må virkelig have været en forskrækkelse. Jeg håber, i kommer godt over det
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Anmeld det og skaf dig så en alarm. Har en alarm som jeg har på når jeg går tur med Kia den fungerer med så høj en lyd at den vil tilkalde hjælp laangt væk + at den stopper de fleste hunde i deres adfærd fordi den også bruger en frekvens som de ikke kan klare i længden ...
Han ville nok have gloet lidt hvis du pludselig sørgede for at der kom folk til og bevidnede hans adfærd + at hans hund krøb sammen i stedet for at angribe ...
apr 2008
Hvor kan man få sådan en alarm. Også hvis nu kan skulle være uheldig at møde ham igen... Ved ikke med sikkerhed, men tror nemlig han bor i Vrå
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 313
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=20406b&ProductName=Overfaldsalarm&GroupName=Tilbeh%F8r+til+hundeejeren&GroupGuid=26
apr 2008
Har gået i skole der i to år, Flyttede og flyttede så tilbage =) har snakket lidt med dem jeg kender, men det siger dem intet....
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 323
Sanne M: Ja jeg gad også godt vide hvor man kan få sådan en alarm. Jeg er nemlig noget af en kylling når jeg går om aften og det er mørkt ;o)
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 323
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Chok her til morgen-Ihh jeg er så gal!