{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Chok her til morgen-Ihh jeg er så gal! {{forumTopicSubject}}

Ja vil lige fortælle jer om min og Avalee's morgentur...

Det hele starter med at jeg ser en ung man med sin hund. ( Muskelhund - men i princippet ligemeget , har intet imod dem )
Men kan hører at han opildner sin hund til et eller andet for kan hører at han siger "ja det godt ta' den så" osv.
Da jeg runder hjørnet kan jeg se hans hund står oppe af et plankeværk inde i et hjørne. Og oppe på plankeværket sidder en kat, klemt oppe mod en mur, ude istand til at komme nogle vegne.
Jeg har ikke forstand på katte, men vil sige normalt pejer katte at hvæse og lange ud efter noget når de føler sig truet. men katten sad bare og rystede, Den var rædselslagen!.
Nå men den unge mand bliver ved "ta' den så" osv. og står og griner...
Jeg går så lidt tættere på og siger : 2 lad forhelvede den kat være"
Den unge mand vender sig om og kigger på mig først og dernæst Avalee som står ved min side.
Så griner han fandme og peger på Avalee og siger: "Ta den, kom så bid"
Hvorefter hunden hopper frem mod mig, Jeg bukker mig ned og tager Avalee op og farrer baglæns, Idet jeg får Avalee op, Hopper hunden op ad mig med blottede tænder.
Avalee skriger op og kæmper for at komme væk fra mig ( Naturligvis )
Men jeg kommer hurtig væk fra den unge mand.
Var simpelthen i chok. Det eneste jeg fik gjort var at råbe "Idiot"

Jeg løb et stykke væk, var virkelig skræmt. Satte så Avalee ned for at hun kunne gå selv, men ´hun krøb hen ad vejen. Vi møder så en Labrador som hun normalt leger skide godt med, men hun var pludselig MEGA bange for den og vil ikke nærme sig den.
Blev nød til at bærer hende resten ad vejen hjem og da vi kom hjem sad hun bare og stirrede ud i luften. Heldigvis havde kæresten fridag og har været hjemme ved hende hele dagen...

Men God Damn en forskrækkelse jeg fik mig.
Kæresten siger jeg skal melde ham til politiet, men vi aner jo ikke hvem han er osv. Så bliver nok lidt svært...

Undskyld det lange indlæg, Blev bare nød til at fortælle nogen om min opevelse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chok her til morgen-Ihh jeg er så gal!
Kommentér på:
Chok her til morgen-Ihh jeg er så gal!

Annonce