{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Øv... på den igen... {{forumTopicSubject}}

Ja de to sidste aftener/nætter har min lille Oda holdt mig vågen med sin gøen, hun hører åbenbart ting jeg ikke gør og det er jo så træls. Ved virkleig ikke hvad jeg skal gøre. Selvom jeg synes det er irriterende kan jeg håndtere hendes gøen om dagen men når jeg skal sove er det jo ikke til at holde ud.

Jeg har prøvet at lægge en hånd ned til hende og så begynder hun enten at gå igang med en større omgang slikken af min hund, eller også springer hun pludselig ud af sin kurv og så er det jo ligefedt. Har sågar prøvet at tage hende op til mig i sengen (og overskred dermed alle mine grænser da jeg havde besluttet mig for at hun IKKE skulle i sengen). Jeg aner ikke mine levende råd og er endnu engang træt og udmattet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv... på den igen...
  • #1   1. okt 2009 Har du spøgelser :o) Er hun ved at komme i løb? Min tæve bliver altså lidt underlig når hendes løb nærmer sig, hun bliver urolig, stresser lidt og søger en hel del tryghed. Dette er dog kun til løbetiden er igang, så bliver hun sig selv igen. Ellers ha jeg ikke rigtig noget bud på, hvorfor hun pludselig er begyndt at gø om natten, men meget irreterende kan jeg forstille mig :o)

• #2   1. okt 2009 Næh hun har lige været for en lille måned siden så det er hun ikke engang... det er heller ikke hver nat men sådan med et par ugers mellemrum og det er jo til at blive tosset af når man gerne vil sove...

Ville bare så gerne finde en løsning..

• #3   1. okt 2009 Kan det ikke tænkes at det er fordi du i øjeblikket bor på hotel og der så er en masse fremmede lyde...

Kommentér på:
Øv... på den igen...

Annonce