{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Sele til Amerikansk bulldog {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en flot og robust sele til min hund. Er der nogle som kan henvise til et sted?

Min hund er ellers rigtig sød og går pænt, men havde en uheldig episode den anden aften ved den daglige luftetur.
Der kom 2 killinger løbende fra marken og hen til os, og jeg kunne næsten ikke holde min hund, fordi hun synes de 2 killinger var meget interessante. Og jeg går jo med almindelig halsbånd, og det kan virkelig ødelægge hendes akke muskler/struktur, ved at jeg skulle hive sådan i hende.
Ved brug af en sele, vil jeg have bedre kontakt til hele hendes krop, da den trækker på hendes bringe og ikke kan ødelægge noget.

Nogen som har denne erfaring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sele til Amerikansk bulldog
  • #1   1. okt 2009 og med selen gør du hendes brystmuskler strækere så hun rigtig kan løbe fra dig.. sys jeg ikk lyder så smart evt prøve halsbånd med lidt kvæl i eller måske en halti

  • #2   1. okt 2009 ja jeg har en sele til min ambull pige... og den virker godt.... det er en ganske almindelig trixie.... smiley


  • #3   1. okt 2009 vi bruger dem fra bigbullies de er smadder gode.... både til bil og gåtur.. smiley
    de sidder bare godt

    (link fjernet)


  • #5   3. okt 2009 Det er ikke fordi hun trækker når vi går, for der er hun trænet i at gå pænt. Det er simpelten for at undgå at ødelægge hendes nakkemuskler at jeg vil undgå at gå med snor/halsbånd. Og jeg ved godt at ved at bruge sele vil hun bygge muskler op fortil, men hellere det og så lære hende at gå med slen, end at splitte hendes nakke muskler, og ende med en aflivning fordi de ikke kan mere. Nej tak!

  • #6   3. okt 2009 Til
    *Tonsers slave* Ingen avl uden tavl FOR FLAGERMUS
    Jeg har en line som der er stop på, og som fungere som kvæler - og har også prøvet med en kæde, men det er det jeg vil undgå for ikke at ødelægge hendes nakkemuskler. Mange bruger dem helt fortkert, og tror bare at det giver dem et større tag på hunden,, men for hvergang der bliver hevet i hunden, så gør det sgu ondt i nakken. Det er ikke optimalt.


Kommentér på:
Sele til Amerikansk bulldog

Annonce