28. jul 2007 Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
Tilbage fra dyrlægen igen (Tayson) {{forumTopicSubject}}
Lovede en update når Tayson fik fjernet nummer 2 knude. Tidligere tråd.....
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=354296
Ja det var så idag og alt gik fint, igen bare en fedtknude, thank God.
Men han er ved at være godt brugt, den bette.
Kunne næsten ikke få ham ud af bilen da vi kom hjem og han har ligget og pevet siden, det gjorde han elllers ikke i sidste uge selvom operationen dengang var større og tog længere tid, så det har taget hårdt på ham denne gang, forståeligt nok, kan ikke la vær med at have dårlig samvittighed.
Nu er han så helt bar brystet med to lange snit i hver side, dræn og hele molevitten, han så ikke lige så fancy ud i øjeblikket, men det er jo det mindste.
Appetitten har han dog ikke mistet, kunne spise med det samme vi kom hjem, typisk Tayson
Nåh det var vist det hele denne gang, så nu går det forhåbentlig lang tid før jeg skal lave sådan et indlæg igen:)
Hyg jer derude nu må jeg hellere ind og nusse pivdyret lidt.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Fie piver også efter narkose og er i det hele taget godt påvirket efter sådan en tur, sidste gang oplevede jeg at hun pludselig blev kold og måtte pakkes i dynen *G*
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.489
Hyggelig tilføjelse ellers......opdagede i bilen på vej hjem at der lugtede virkelig af,,,ja ROSER
Steg ud og kiggede bagi til Tayson hvor jeg opdager at hele hans hale er smurt ind í lort, den samme hale som åbentbart har gnedet sig op af mit bukseben som nu også har skiftet farve og duft, i mit forsøg på at tørre det værste af med køkkenrulle får jeg det på hænderne som så også dufter. Måtten bagi er også smurt ind.....laaaaang tur hjem.
Det er bare såååå skønt at have hund en dag som idag
Tilbage fra dyrlægen igen (Tayson)