Parringsleg midt i tandbørstningen Parringsleg midt i tandbørstningen
Imorges, midt i min tandbørstning hørte jeg vores han-hund Nuggi pive meget intenst og længe.
Jeg stormede ud i haven i strømpesokker og kaldte på hundene.
Jeg kunne se dem, men de kom ikke sådan uden videre, indtil jeg fandt ud af, at de sad fast, ende mod ende. Ved ikke helt hvordan de er endt sådan, men han (Nuggi) blev helt rolig da jeg nussede ham.
Gipsy sagde heller ikke særlig meget.
De sad fast i ca. 15 min, hvorefter de kom fri og begyndte at vaske deres respektive kønsdele.
Det skal lige siges at Gipsy kom i løbetid juleaften og at Nuggi har gået og pevet de sidste 2 dage, så vi havde overvejet at gøre noget (det nåede vi så bare ikke).
Nuggi er ikke kastreret, så mit spørgsmål lyder: Kan man få fortrydelsespiller til hunde, som til mennesker?
Nogen der kender et sted på Sjælland hvor kastrering kan foretages på en god måde?
Vi hører desuden gerne lignende historier og oplevelser.
Godt nytår til alle!
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Jeg tror ikke, der findes fortrydelsespiller til hunde, men jeg ved, de kan få en abortsprøjte. Vores gamle tæve fik en, da hun var for gammel til at få hvalpe, og havde dårligt bagparti. Det skal lige siges, at det skete ved et uheld, at hun blev parret.
SÅ vi ringede til dyrlægen, og så fik den en abortsprøjte.
Mvh. Cathrine.
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 8
Men det er rigtigt, hvad andet er der at gøre? Vi har lige fået vores første barn, så vi føler ikke lige at tidspunktet passer os.
Jeg gemmer nummeret til lægen i Ballerup, men vi har en dyrlæge i Søborg/Lyngby som vi meget glade for og han er også billig. (altid rart med et alternativ)
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Jeg har et Link på min hjemmeside over gode dyrlæger der er anbefalet af andre herinde
(link fjernet)
og det er sdste Link på menuen
Parringsleg midt i tandbørstningen