701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Parringsleg midt i tandbørstningen Parringsleg midt i tandbørstningen

Imorges, midt i min tandbørstning hørte jeg vores han-hund Nuggi pive meget intenst og længe.

Jeg stormede ud i haven i strømpesokker og kaldte på hundene.

Jeg kunne se dem, men de kom ikke sådan uden videre, indtil jeg fandt ud af, at de sad fast, ende mod ende. Ved ikke helt hvordan de er endt sådan, men han (Nuggi) blev helt rolig da jeg nussede ham.
Gipsy sagde heller ikke særlig meget.

De sad fast i ca. 15 min, hvorefter de kom fri og begyndte at vaske deres respektive kønsdele.
Det skal lige siges at Gipsy kom i løbetid juleaften og at Nuggi har gået og pevet de sidste 2 dage, så vi havde overvejet at gøre noget (det nåede vi så bare ikke).

Nuggi er ikke kastreret, så mit spørgsmål lyder: Kan man få fortrydelsespiller til hunde, som til mennesker?

Nogen der kender et sted på Sjælland hvor kastrering kan foretages på en god måde?

Vi hører desuden gerne lignende historier og oplevelser.

Godt nytår til alle!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parringsleg midt i tandbørstningen
  • #1   6. jan 2005 Ja man kan godt få en fortrydelsespille.... det gjorde vi ved vores Skotte for mange år side, fordi der havde værret en golden på hende.... men synes jeg har læst et indlæg herinde om det samme, hvor der var nogen der skrev det ikke var så godt at give tæven sådan en pille. men i vores tilfælde var der ingen problemer, men det skal værre som med mennesker....Så hurtigt så muligt... Pøj pøj med det.

• #2   6. jan 2005 Hejsa.
    Jeg tror ikke, der findes fortrydelsespiller til hunde, men jeg ved, de kan få en abortsprøjte. Vores gamle tæve fik en, da hun var for gammel til at få hvalpe, og havde dårligt bagparti. Det skal lige siges, at det skete ved et uheld, at hun blev parret.
    SÅ vi ringede til dyrlægen, og så fik den en abortsprøjte.
    Mvh. Cathrine.

• #3   6. jan 2005 Gitte, der var di lige hurtigere end mig *gg*. Vidste ikke, der fandtes fortrydelsespiller til hunde *ss*

• #4   6. jan 2005 Cathrine.....Det skal lige sige jeg kan ikke huske om det var en pille eller en sprøjte hun fik.

• #5   6. jan 2005 Tak for ideer og forslag. Jeg har bestilt en tid til en abortsprøjte, selvom det bedrøver mig hvis hun skulle tage skade.
    Men det er rigtigt, hvad andet er der at gøre? Vi har lige fået vores første barn, så vi føler ikke lige at tidspunktet passer os.
    Jeg gemmer nummeret til lægen i Ballerup, men vi har en dyrlæge i Søborg/Lyngby som vi meget glade for og han er også billig. (altid rart med et alternativ)

• #6   6. jan 2005 Hej med jer.

Jeg har et Link på min hjemmeside over gode dyrlæger der er anbefalet af andre herinde

(link fjernet)
    og det er sdste Link på menuen

Kommentér på:
Parringsleg midt i tandbørstningen

Annonce