Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rotter/mus i foder
  • #1   6. okt 2009 Hmm som sådan burde der ikke ske noget ved det. Tror at mange dyrehandlere har prøvet noget li det samme og sælger fodret alligevel. Tror ikke du skal være bekymret

• #2   6. okt 2009 Jeg ville ikke bruge det!!
    Mus og rotter er fyldt med bakterie, virusse rog sygdomme

• #3   6. okt 2009 mm , okay .. tænkte bar at hvis de nu havde bidt i et stykke at der så ku sidde sygdm på .. som så kan smitte hunden .. eller hvis de har lavet lort i ..

• #4   6. okt 2009 men tænker også at katte dør jo ikk ha og spise mus eller rotter ? ..
    så kan hunden vel også spise maden de har rørt ved..

• #5   6. okt 2009 Maria det er rigtig, vores kat spiser mus og fugle,..
    Men altså personligt ville jeg ikke bruge det, da jeg ikke selv ville spise noget rotterne/musene havde været i nærheden af.
    Men du skal selvfølgelig gøre som du føler for smiley

• #6   6. okt 2009 Nu er der jo altså en del hunde der både spiser mus og rotter så jeg ville ikke være bekymret...

• #7   6. okt 2009 Jeg ville ikke være specielt bekymret. Der er jo også mus og måske rotter i de lagre, hvor foderet og råbarerne til foderet bliver opbevaret. Min hund har iøvrigt også spist en del mus, da vi havde katte.

Men hæld foderet over i en stor plasticbøtte med låg, så musene ikke kommer igen. Og så ellers hold øje med om hunden(e) bliver sløj, får ændret afføring o.lign. Tvivler dog på at der sker noget ved det.

• #8   6. okt 2009 Jeg ville bruge det. Som Luise skriver så er der med garenti mus mange steder hvor der er foder. Jeg har haft mus i foderet og jeg brugte det.

• #9   6. okt 2009 Har haft fodret vores med fodresække mus havde bidt hul i, vi hældte det over i en tønde og gav dem det og de fejler/ fejlede intet ikke engang dårlig mave... tænk på hunde ikke er mennesker og kan tåle noget mere en os... fx ville du jo ikke spise et råt okseben vel? det gør hunden også med velbehag og de er ret lige glade med chanchen for salmonella og andre bakterier!

• #10   6. okt 2009 Min gamle hund -en jagt terrier -fangede og spiste meget jævnligt rotter....den blev også bidt af rotter flere gange uden den nogen sinde blev det mindste syg af det....

• #11   6. okt 2009 Min mand er skadedyrsbekæmper og han siger han ville smide foderet ud.
    Hvis det er rotter, kan de være smittebærer af salmonelle, tyfus osv.
    Det primærer problem er dog hvis der er urin eller afføring i foderet.
    I rotteurin er der en bakterie, der kan være dødelig, selv i små doser.

Kommentér på:
Rotter/mus i foder

Annonce