476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Orijen - hård eller blød? Orijen - hård eller blød?

Hejsa

Til jer der fodrer med Orijen Adult.. hvordan er foderets konsistens? Er "kiksene" hårde eller luftige?

Futte gider nemlig ikke at spise Olivers, fordi deres "kiks" er så hårde. Hun vil gerne spise Arion, fordi deres "kiks" er luftige, men jeg vil gerne væk fra Arion, da det ikke indeholder glukosamin og condiotrin.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Orijen - hård eller blød?
  • #1   7. okt 2009 Og hvad med Acana?

• #2   7. okt 2009 Det er der i deres senior og large breed produkter... Meeen det passer ikke helt med en jack fra ´08

Har han nogen problemer da ?

• #3   7. okt 2009 Da hun fik hvalpefoder fik hun large breed fra Olivers, fordi der er meget glukosamin/condiotrin i, men nu skal hun bare have foder til små hunderacer.

Hun har altid haft ledproblemer.. derfor vil jeg gerne have at foderet indeholder de ting.

• #4   7. okt 2009 K&B
    Hun spiser tyggepinde, okseknogler osv. dagligt uden problemer. Hun er bare ikke særlig madglad. Hvis der så oveni købet skal bruges tid og kræfter på at tygge "kiksene", gider hun bare slet ikke at spise.

• #5   7. okt 2009 Chine:
    Er Acana og Orijen hårde kiks ligesom Olivers?
    Er der glukosamin/chondiotrin i 1st choice?

K&B
    Hun får ikke særlig mange godbidder, så det er ikke fordi hun ikke er sulten:)

Jeg er begyndt at blande hendes mad med en tsk fuld sovs eller andet fra aftensmaden.. så spiser hun:) Det er dog nemmest at få hende til at spise, hvis kiksene er crispy i stedet for hårde.

• #6   7. okt 2009 Chine:
    Det er faktisk ret irriterende, når ens hund er kræsen.

Jeg kan ikke lokke hende med mad, når vi øver indkald, så vi må acceptere, at hun ikke lærer indkald. Vi har ellers prøvet alle slags godbidder.. lever, hjerte, rugbrød, ost, and, kylling, frikadeller, skinke, hjemmelavede godbidder osv osv osv. Hun vil hellere undersøge verden end at komme og få en godbid.

• #7   7. okt 2009 Fodrer med Happy Dog og de er meget luftige

• #8   7. okt 2009 Okay.. takker for jeres svar:)

Kommentér på:
Orijen - hård eller blød?

Annonce