{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

hundeshampoo {{forumTopicSubject}}

ja jeg bruger det der KW shampoo til mine hunde men jeg synes bare at den gør mine pomeranians pels meget slatten og slet ikke pæn. den bliver dejlig blød men den kan slet ikke stå op som den skal. smiley

nogen der har et forslag til hva jeg kan gøre og evt. en anden shampoo?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeshampoo
  • #1   9. okt 2009 Jeg kan varmt anbefale Chris Christensen shampoo. Jeg bruger det hver gang jeg skal udstille, og jeg får ofte positive kommentarer fra dommerne over resultatet.
    Selvom min hund er rød og hvid bruger jeg den der hedder black on black fordi en hundefrisør en gang fortalte mig at det var den der virkede bedst til at fjerne gult skær fra den hvide pels. Og den virker super godt! Den farver ikke pelsen selvom man godt kunne tro det, dog skal du være opmærksom på at den godt kan efterlade mørke plamager på tøj.
    Chris Christensen har også lavet den det produkt der hedder Thick N Thicker. Det er noget protein skum der giver volumen til pelsen og styrker tyndslidte hår… Det kan være at det kunne hjælpe…

Du kan købe produkterne her:
    http://www.pitstoppets.dk/shop/thick-n-thicker-654p.html

Held og lykke med det smiley

• #2   9. okt 2009 hvilken KW shampoo bruger du til din hund, der findes flere typer shampo

• #3   9. okt 2009 jamen jeg bruger den blå den til hvid hund den bruger jeg til amy og så bruger jeg bare en almindelig til echo.

• #4   9. okt 2009 Jeg synes enten du skal forhøre dig hos en eller flere udstillere af racen, hvad de bruger - eller evt. spørge diverse salgssteder. De forskellige racer egner sig til forskellige typer og mærker af shampooer - og så har det også noget at sige hvordan du arbejder med shampooen.
    Jeg har selv været lidt omkring - men er nu faldet tilbage til #1 all systems (bruger både deres dybterensende og deres bright whitening shampoo ved vask, og så har jeg enten en hårkurs-balsam eller en lettere balsam - alt efter behovet) - Det synes jeg, jeg opnår det bedste resultat med ved min hund smiley

• #5   9. okt 2009 ez-groom er godt.. www.qnila.dk

• #6   9. okt 2009 Altså jeg aner ikke hvordan den her shampoo er i "udstillingsøjemed", men epi-soothe shampoo (kan købes ved dyrlægen i håndkøb 109 kr), er simpelthen den mest lækre shampoo vi har prøvet, pelsen på min bliver super lækker og blød, og så dufter den dejligt nogle dage bagefter. Det er sådan en luksus shampoo som man kan bruge til både hvalpe og voksne, og den er super drøj i brug. En flaske varer i hundrede år:)

Kommentér på:
hundeshampoo

Annonce