{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Et skridt frem....2 tilbage :( {{forumTopicSubject}}

Ja det er så mig....igen igen igen, I know:)
Kan i huske--->
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=355148

Tayson skulle idag have taget stingende hvor den første knude var blevet fjernet og det gik også fint....ja indtil vi kom ud i venteværelset igen og står og venter på regningen.
Der hører jeg pludselig en sivende og dryppende lyd og kigger ned på Tayson....
Der hvor drænet var inden det blev fjernet nogle dage før, var det et bette hul, på str med hullet i en 2kr er huden simpelthen sprunget i et større hul og det løber ud med blod og væske, som hvis man har tændt for en vandhaner.
Jeg er aldrig blevet så forskrækket, efter stingende var væk kunne huden åbentbart ikke holde for pressset som så gav efter.
Der sad åbentbart en masse fedtvævs væske langt inde i brystkasse, da den knude var meget dyb.
Han blev haste opereret og fik langt et dræn dybt ind i brystet og blev syet igen.
Nu skal vi så bare håbe at det er nok til at væsken kan komme ud, ellers skal han nok skæres helt op igen:(
Denne gang har det bare blødt så meget fra drænene og det bløder stadig nu 5½ time efter, åh få det til at holde op, en eller anden må nive mig for jeg tror det her er et mareridt.
Man er ikke lige forberedt på at ens hund pludselig begynder at styrt bløde, når man havde været inde ved dyrlægen og det så fint og var på vej ud, er bare taknemlig for at vi ikke nåede hjem:(
Ingen korsbåndsgenoptræning til os foreløbig igen, der her dræn skal bare hjælpe for han kan snart ikke mere, 4 gange operation og narkose på 2 måneder....indtil videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et skridt frem....2 tilbage :(
Kommentér på:
Et skridt frem....2 tilbage :(

Annonce