903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Han sluger sin mad! Han sluger sin mad!

Ved godt at hvalpe har tendenser til at være ret grådige når der er mad på bordet..
Men Mason / Zulus er fuldstændig vild så snart der er færten af mad. Det er ligemeget om jeg fodrer ham 10 gange om dagen han er stadig lige så grådig ved den sidste potion. En anden ting er at han ikke rigtigt vil tage på. Når han skal ha sin mad er det som om han aldrig har fået noget at spise før, han smager ikk på maden han sluger den og kommer til at hoste ret meget til tider fordi han er så voldsom. Nogen der har nogen idé om hvad der kan være i vejen?
Som sagt ved jeg godt at hvalpe kan være ret voldsomme.. men det her kan seriøst ikke være normalt.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han sluger sin mad!
  • #1   15. mar 2006 det er ganske normalt ;o))
    Min hvalp er begyndt at slappe af nu....

Du kan evt. smide maden ud på gulvet så det tager længere tid.. Eller kom en bold ned i maden så den skal spise udenom, det kan osse få den til at slappe af..

• #2   15. mar 2006 Godt med vand på - så går det lidt langsommere, Coco får også vand på, ellers ryger det hele retur fordi han bare hapser maden i sig på no time.

• #3   15. mar 2006 jeniki- problemet der er bare de bruger ikke tænderne :o((

• #4   15. mar 2006 Tager han ikke på af alt den mad siger du? Har ikke så megen forstand på lige det, men burde en hvalp ikke tage på løbende? Kan der mon så være noget galt? Orm eller noget? Ved ikke, var bare en tanke...

• #5   15. mar 2006 Er du sikker Mette?.. det er virkelig voldsomt.. Kaiser der er fra en søskende flok på 14 er ikke engang halvt så vild (og han er også storslem) .. du mener ik jeg skal være nervøs?.. vil prøve at sprede det ud over gulvet så :)..

• #7   15. mar 2006 Marthin- jeg kan jo ikke se hvad slemt er... Men det er almindeligt, især når der er flere hunde...

Alle mine tre er vidt forskellige med spisningen og kan kun sige at Ally er blevet bedre...

• #8   15. mar 2006 Mette > joo, mine skal nok få brugt tænderne, for maden for ikke lov at blive blød, hun får den mens de stadig er helt hårde.
    Og desuden, så får de også rigligt med ben, så de kan godt bruge deres bisser:o)

• #9   15. mar 2006 jeg har ingen problemer med min sluger maden.
    men jeg skal næsten stoppe det ned i halsen for han spiser det.han spiser ikke riget noget. )=

• #10   15. mar 2006 put maden i en aktivitests bold, så tager det også sin tid at komme igemmen det

• #11   15. mar 2006 Min Dalmatiner æder også voldsomt hurtigt hvis han får lov kan han spise så hurtigt at han kaster op igen. Nogle dage putter vi lidt vand på (lader det heller ikke blødde op) andre dage smider jeg maden spredt ud på gulvet så skal han samle hver enkelt op det tager lidt længere tid og han bruger sin næse lidt samtidig.

Kommentér på:
Han sluger sin mad!

Annonce