{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Støt hundeskov ( omtale ) {{forumTopicSubject}}

Der er pt en afstemning om DK´s bedste pølsevogn i Ekstra Bladet. Med i finalen er Isbjerget ved hundeskoven Oxbjerget.
Hvis denne pølsevogn vinder vil der komme en artikkel om denne. Så hvorfor ikke stemme på denne, så vi kan få noget mere omtale om hundeskove og evt få lettere ved at få trumfet flere igennem.

Så sms PØLSER 3 og send den til 1218.

Det koster kun alm sms takst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støt hundeskov ( omtale )
  • #1   12. okt 2009 der er ved den hundeskov et ishus( pølsevogn). Ejeren af dette ishus ( Kirsten) er mere end bare end pølsedame. Hun er samligspunkt for alverdens hunde og ejere. Og det er simpelthen fantastisk så positiv hun er overfor alle. Og hun går meget op i at hundeskoven kommer først. Så hvis der kommer en artikel vil hundeskoven jo som sagt få positiv omtale.

• #2   12. okt 2009 Næeh, må indrømme at vi heller ikke kommer meget på Oxbjerget mere. Og hvis vi endelig gør, så lister vi os ind af én af lågerne bagved. Har rigtigt mange gange oplevet, at der rendte en stor flok muskelhunde rundt lige indenfor "hovedindgangen", hvor ejerne bare sad på bænken og reelt ikke havde opsyn med hundene.

Og når man går ind bagom - så får man desværre ikke glæde af ishuset...

• #3   12. okt 2009 Hvilke pølser sælges i en pølsevogn fra en hundeskov.
    Vil ikke vide det....

• #4   12. okt 2009 Den er bare SÅ dyr!!!!! Det er helt vildt...

Når jeg en sjælden gang imellem køber noget at drikke derude, føler jeg mig bare bollet i røven..

Så ellers tak..

Kommentér på:
Støt hundeskov ( omtale )

Annonce