Den særeste dyrlæge... {{forumTopicSubject}}
Jeg var ved vagt dyrlægen med vovse i går..
Jeg er altid et pylre hoved når hun er syg og kniber altid et par tårer af bekymring!
men denne dyrlæge havde en sjov måde at trøste på.. hehe
Dyrlægen spørg: Hvad græder du for?
Mig: Jeg kan ikke li når hun er syg.. at hun ik kan sige hvor hun har ondt...
Dyrlægen: Selvfølgelig, men nu skal du høre en historie, den er lidt trist.. Sådan en hund her.. den er jo kun til låns. Om 7-8 år, så dør hun altså... så hvorfor græde nu?
Og der tænkte jeg så - A hva for en fisk? Det var sgu en sjov måde at tackle det på
Jeg ved jo godt han har ret - men altså, hæld lige salt i såret hehe
Min kæreste forsøger sig med "Så er hun jo gammel, det er ikke det samme.. så har hun levet livet"
Dyrlæge: jaaa det siger du nok - men det ER det samme!
jeg var lige ved at grine, for han kunne da tydeligvis ikke helt bedømme hvornår det var tid til at tie stille!
Skulle bare lige dele min oplevelse med jer - synes sgu han var en sjov fætter!
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Jeg brød så sammen sidst ved dyrlægen, da de ville beholde ham, bedøve ham, og så undersøge hans ene øje, da han måske havde fået noget i det.... jeg kunne slet ikke overskue at forlade ham hos dyrlægen, da jeg ikke var forberedt på det.
Kan godt se nu, at ja jeg er pivet, men på det tidspunkt var det bare alt for meget...
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Men alle andre dyrlæger beroliger mig på HELT andre måder! De siger hvert fald ikke til mig at jeg ligeså godt kan indsé nu, at hun dør fra mig
(det ved jeg jo godt, hun lever jo ik evigt, det gør ingen)
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 68 Svar: 990
Han af alle burde da vide hvad de små pus betyder for folk...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
En gang inde ved dyrlægen fordi min 16 uger gamle killing skulle aflives.. Han var så hårdt kvæstet at han ikke kunne reddes..
De andre gange har det været hjemme, når jeg ventede på opkald omkring hvordan en operation var gået og også fordi jeg var så fortvivlet over at min hund havde det så dårligt at hun snappede ud efter mig ( havde set det komme og hunden havde mundkurv på.. heldigvis)
men virkelig en underlig måde at tackle ejere på synes jeg....
mar 2007
Og selvfølgelig har han ret - men han mangler lidt situaions fornemmelse haha
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
Jeg er blevet trøstet flere gange af dyrlæger.. har kun syntes det var lidt pinligt lige efter det var sket, men bagefter har jeg bare accepteret, at sådan reagere jeg, og det går nok.
mar 2007
Og så sker der altså noget inden i mig.. det starter en syndflod hehe
Jeg har utrolig let til tåre og har altid haft det.. ind i mellem er det helt træls! hehe
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Jeg synes nu det er fint med dyrlæger der kan få en til at trække lidt på smilebåndet i en ellers alvorlig situation.
Det eneste tidspunkt jeg ikke synes den slags er i orden, er hvis man står med en aflivning e.l.
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.171
mar 2007
Men som dyrlæge ved man vel også, at der er folk der mere følsomme end andre - det ved de dyrlæger jeg bruger normalt heldigvis godt hehe. De lader mig stå og flæbe lidt og VUPTI - så er det snart over...
mar 2007
Men det er svært ikke at tænke det værste, når en ellers frisk og fræk hund pludselig ikke kan ligge sig eller sidde uden at pive og hyle..
At det så måske bare har været fordi hun var øm af alt den kasten op - det kan jeg ik se hehe
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
Den særeste dyrlæge...