{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Dårlig hundemor {{forumTopicSubject}}

Sådan føler jeg mig...

Tala blev bidt af en tæge for en uge siden lige over øjet. Vi fik den hurtigt væk men hun begyndte at klø lidt

For to dage siden blev hun bidt af tæge igen - vi fjernede den og da jeg så kommer hjem idag bemærker jeg at tala næsten har rappet al pelsen af over øjet og der på skulderen hvor hun blev bidt for et par dage siden klør hun sig - da jeg kigger nærmere har hun en hævelse på størrelse med en tokrone.

Jeg fik en akut tid hos dr. dyr - dagens sidste tid - proppet ind mellem to andre. Tala har allergisk reaktion overfor tæger også mistænker dyrlægen kraftigt at hun har fået borelia så hun får behandling for det! nu er det så 5 dage med antibiotika til lille pigen samt noget creme med steoider.

Jeg dumme mig har ikke undersøgt tingene ordentligt. Troede ikke man kunne få et flået middel som var forbyggende før hunden blev 6 måneder - men det kan vi godt! det er bare på recept! så fordi fjolset her ikke har undersøgt tingene godt nok har min stakkels lille pige fået borelia!

Dumme hundemor hvor føler jeg mig dum!

Så husk - hunde kan behandles mod flåter fra en alder af 8 uger med et receptpligtigt middel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig hundemor
Kommentér på:
Dårlig hundemor

Annonce