1.478 visninger
|
Oprettet:
Tøj til store hunde. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en dobermann og jeg kunne godt tænke mig og finde noget fedt tøj til den. er der nogle derved hvor man kan købe det til så store hunde?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 40
sep 2008
oka det er fordi jeg gik inde i byen også så jeg en mand hade købt en dun jakke til sin hund!
sep 2008
det er fordi jeg er meget ude osse selvom det sner og jeg har altid hunden med mig.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.022
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 123 Svar: 451
Er der slet ikke nogen som tænker på den stakkels hund? De er sku ikke udklædningsdukker. Og ja jeg har læst ovenover men får bare så ondt af de stakkels hunde der må leve deres liv som dukker.
Hvordan ville i reagere hvis der ligepludselig var nogen der bestemte hvilket tøj i skulle have på?
Skulle bare lige ud med det.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 123 Svar: 451
sep 2008
hehe ja du må få alle dem du vil :)..
jeg er så træt af de folk der har så undt et hvis sted altid. de er her bare for og irretere folk. fatter ikke hvorfor de ikke bruger tiden på noget banko eller et eller andet
sep 2008
jeg håber for guds skyld jeg finder en north face jakke til min hund så skal låve dig for jeg smækker nogle seje billeder ind til dig. så du har lidt og gå op i. fordi du forstår åbenbart ikke hva jeg skrev til (britta p)
og hvis du heller ikke kan forstå denne lille fine hentydning så kan jeg godt hjælpe dig med og oprette dit eget forum hvor du kan skrive lige hva du har lyst til Feks: dem der bruger hunde som dukker burde ikke have hund.. eller et eller andet i den stil.
det jeg mener er du læser ikke hva vi skriver om. du læser kun tøj til hunde også skynder du dig skrive: Hvorfor tror i at hunde de har pels, for sjov?.. så kan jeg så spørge dig om en anden ting hvorfor går langhåret piger med hue? når håret går ned over ørne?
tænk dig om klap H¤¤
sep 2008
Tak alt for fed side
Tøj til store hunde.