{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj til store hunde.
  • #1   17. okt 2009 Fryser den eller bruger du den som dukke?

• #2   17. okt 2009 Der er da et eller andet du helt har misforstået, hunde skal ikke ha´ tøj på.

• #4   17. okt 2009 Jeg bruger den som dukke. og hvis ikke du kan tag det. så find lige et andet emne som du kan brokke dig over. og det samme gælder (Britta P)

• #5   17. okt 2009 antihero.

oka det er fordi jeg gik inde i byen også så jeg en mand hade købt en dun jakke til sin hund!

• #8   17. okt 2009 antihero:

det er fordi jeg er meget ude osse selvom det sner og jeg har altid hunden med mig.

• #9   17. okt 2009 Så ville jeg anbefale dig at du kigger efter et dækken fra Hurtta- det er lavet netop til dette formål, sne og udendørsaktivitet i al slags vejr. Det er lækre dækkener, lidt dyre syns nogle, men det er ALLE pengene værd. Min lille pinscher har et, for vi går også gerne 2-3 timers ture i sner og slud og meget koldt vejr, og med hunde som ingen underuld har er det altså tit nødvendigt at beskytte dem - hvis de har behov for det smiley

• #11   18. okt 2009 Hvorfor tror i at hunde de har pels, for sjov?
    Er der slet ikke nogen som tænker på den stakkels hund? De er sku ikke udklædningsdukker. Og ja jeg har læst ovenover men får bare så ondt af de stakkels hunde der må leve deres liv som dukker.
    Hvordan ville i reagere hvis der ligepludselig var nogen der bestemte hvilket tøj i skulle have på?
    Skulle bare lige ud med det.

• #12   18. okt 2009 Glemte lige at skrive at jeg kan godt forstå når folk giver deres hund dækner på hvis de bare ikke kan holde varmen. Men ikke hvis det bare er for sjov. Og det må det jo være siden at i kalder dem dukker.

• #13   20. okt 2009 *First* *

hehe ja du må få alle dem du vil :)..

jeg er så træt af de folk der har så undt et hvis sted altid. de er her bare for og irretere folk. fatter ikke hvorfor de ikke bruger tiden på noget banko eller et eller andet smiley og lad os "barbier" pynte vores hunde og være særlinger hvis det er det vi har lyst til smiley HAHAHA

smiley

• #14   20. okt 2009 lea J

jeg håber for guds skyld jeg finder en north face jakke til min hund så skal låve dig for jeg smækker nogle seje billeder ind til dig. så du har lidt og gå op i. fordi du forstår åbenbart ikke hva jeg skrev til (britta p)

og hvis du heller ikke kan forstå denne lille fine hentydning så kan jeg godt hjælpe dig med og oprette dit eget forum hvor du kan skrive lige hva du har lyst til Feks: dem der bruger hunde som dukker burde ikke have hund.. eller et eller andet i den stil.

det jeg mener er du læser ikke hva vi skriver om. du læser kun tøj til hunde også skynder du dig skrive: Hvorfor tror i at hunde de har pels, for sjov?.. så kan jeg så spørge dig om en anden ting hvorfor går langhåret piger med hue? når håret går ned over ørne? smiley skævt ikke?

tænk dig om klap H¤¤

• #15   20. okt 2009 Gitte B

Tak alt for fed side smiley

Kommentér på:
Tøj til store hunde.

Annonce