{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Poms lunge betændelse {{forumTopicSubject}}

Min lille poms på 14 uger var meget stille til morgen hun plejer at være total vild så jeg anede starsk noget var galt,,hun gik stille omkring ,,så jeg ringede til dyrlæge som tog imod mig med det samme,,,,,det viste sig at hun havde en akut lungebetændelse,,over 40 i feber og meget sløj,,,hun blev lagt i drop og i ilt telt,,jeg ringede ca hver anden time derop og kl halv 4 var beskeden at hendes feber var faldet,,slimet blevet mindre men hun var meget sløj reageret ikke på kontakt eller havde lyst til at tale med nogen,,,de ville beholde hende natten over da de desværre menet hun kunne dø i løbet af natten...pu ha jeg tudede og tuded og hele min verden brast i det øjeblik....

Da jeg lige havde fået luft ringede jeg derop om vi måtte komme op og se hende og det måtte vi,,,idet vi trådte ind af døren rejste hun sig op og hun skrabet på ""døren" og ogret med halen,,yes hun skulle bare se nogen hun kendte,,,,men hvor var det hårdt ikke at kunne tage hende i mine arme og da vi kørte stod hun bare der og kiggede og skrabede på døren,,,vi grød som pisket mig og mine 2 unger,,,pu ha jeg håber hun klarer natten og kommer hjem i morgen min lille skat!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Poms lunge betændelse
Kommentér på:
Poms lunge betændelse

Annonce