hvalpe leg Århus {{forumTopicSubject}}
Næste onsdag får jeg min dejlige corgi Belle hjem.. Jeg har forsøgt at kontakte nogle trænere for at kunne finde et sted at gå til "hvalpe-leg", men men men.. der er ingen hold.
Sagen er den at min kære Belle blev født alene i kuldet og derfor kunne have godt af noget socialt liv med andre hvalpe.
Hun er jo ikke stor, men hun er en bestemt dame og ikke bange for noget.
Mangler bare at have nogen i Århus omegn som gider mødes fx søndag eftermiddag til en smule hvalp leg .. Fx en tur i skoven med de små, eller på en mark så de kan løbe. - Vil selvfølgelig ikke opgive at få en træner og vil melde mig på hold, men de begynder jo først næste år.
Min største drøm er bare at få en dejlig social hvalp med livsmod og en masse oplevelser i hverdagen.
Så, er der nogen der er friske? Det bliver selvfølgelig ikk lige med det samme, da hun lige skal ha lov at falde til hjemme først. (vi har også en anden hund i huset, en 1 årig Whippet, som nok os gerne vil være med)
Mvh Anne
(kan kontaktes herinde eller på min mobil 53371001)
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 18
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 25
Jeg har en lille hvalp - vi bor mellem Kongrescentret og Bruuns, men har dog bil, hvis vi skal mødes i nærheden af dig?
Mvh. Pernille
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 18
Beklager jeg ikke har fået svaret herinde før nu.. Lille Belle har taget al min opmærksomhed.
Voksne hunde kan også bruge, da det er det sociale vi søger.
Dem der er med på evt at tage en tur i park/skov kan skrive til mig (eller ringe) på 53371001.
Mvh Anne og Belle.
hvalpe leg Århus