626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

indsamling til græske hunde indsamling til græske hunde

Til orientering!

Jeg vil tillade mig at videregive en information jeg fik igår da vi var i Maxi Zoo i Glostrup. De får den 31. oktober besøg af nogle græske hunde som er kommet til DK. De samler derfor ind til dem mht seler, legetøj, linier, foder ja alt hvad man ikke selv bruger eller kan undvære.
Man skal bare afl det i Maxi zoo i Glostrup.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indsamling til græske hunde
  • #1   23. okt 2009 Hvor meget giver Maxi Zoo til sagen?

• #2   23. okt 2009 helle J
    det der er en super ide...igen:O)
    nu må vi se om denne tråd igen biver den helt store diskution:O)
    syns ideen er super!!!!!

• #3   23. okt 2009 Jørgen H: jeg slettede den første tråd fordi det blev en diskussion som ikke har noget med selve tråden at gøre. Sker det igen sletter jeg også denne. Tråden er lavet som en information til de personer som mener de kan tilbyde noget. Andre skal bare lade være med at skrive!

Nina P: det er kun Glostrup som har dette arrangement. Hver MaxiZoo laver arrangementer for sig selv.

Humormor: ja det er bare trist at man ikke kan oprette en simpel informationstråd uden at den bliver en diskussion omkring muskel/kamp hunde og ansvar.

• #4   23. okt 2009 kender jeg stadig en der har den slags hunde og det eneste humane at tilbyde er sku da en sprøjte, de har det jo ikke godt

• #5   23. okt 2009 Per- fordi du kender én, så er det alle der er noget galt med?

• #6   23. okt 2009 Pia - I så fald kan jeg bakke Pers holdning op.. Jeg kender også en, der havde haft bedst af en lille sprøjte, og har hørt om mange flere..
    Men kan høre jeg ikke må sige min mening om denne sag her.. :o)))

• #7   24. okt 2009 hun har 3 og det er stort set alle sammen det er galt med, så jo generalt alle sammen ville have bedst af en sprøjte

• #8   24. okt 2009 Vi har et par grækere i parken, hvor jeg lufter meget, et par pragtfulde hunde, der kan med alt og alle....

Der er helt sikkert hunde, der havde haft bedre af "sprøjten", men sådan er det jo også med danske hunde der bliver videreformidlet, ser man i markedet herinde, så er det jo ofte hunde, der har haft 3 og 4 hjem i en ganske ung alder, og det er vel og mærke ikke grækere....

Så den går sgu nok begge veje

Skal se om jeg har noget liggende, jeg alligevel ikke bruger, så kan det ligeså godt komme andre til gode

• #9   24. okt 2009 ærgeligt HG tiltrækker så mange fjolser, der ikke kan se realiteterne i øjenene, og istedet sidder og er selvfede med deres åbenbart enormt store selvværd

• #10   24. okt 2009 Helle -

jeg synes det er fint at du formidler information for noget du - og andre - brænder for.

Ærgerligt at mange tråde skal ende med rakken ned og personlige kommentarer:-(

Fortsat god dag ude i stuerne.

• #11   24. okt 2009 ja øv det er så langt væk, ville også gerne hjælpe, min mor har en græks gade hund, den skønnes lille dreng som elsker alt og alle.. Hans bedste lege ven er min kæmpe tæve, sjovt og se 50kg hund lege med en lille fyr på 10kg..

Kommentér på:
indsamling til græske hunde

Annonce