{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Køb sele, men skal vise våbetilladelse {{forumTopicSubject}}

Ja mig og Thilde var en tur i bonni, da vi skulle ha en selve, og jeg har bestemt mig for jeg ville ha en læder sele, da jeg ikek gider alle de der farvet tøsse sele (min megning) Så ville ha noget der virkelig holde, og så super godt ud.
og vi kigger og prøver og prøver, og så finder jeg endelig en der sider SUPER godt på Thilde, en læder sele, med nogle lange nitter på. så er der ikke pris på, og rimmelig sikke på det den sele vi skal ha, da alle andre ikke sad så godt på Thilde, så jeg går op og spøger hvad de skal ha for den, 599 (mener jeg hun sagde) fint tænker jeg, det viller jeg gerne give for den. Så navner hun, men du skal ha en våbentilladelse før jeg kan sælge den til mig 0.o !!hvad!!!
Det var de nitter der var på den, som var for lange, til hun skulle ha en tilladelse.

det endte med Thilde fik et lorte halsbånd, grund det smitte som en gal, når hun hoppet en tur i søen )=
Så skal ud og ofre på en ny sele/hals bånd da det hun har ser grimt ud. (og nej kan ikke ha min hund ser grim ud smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb sele, men skal vise våbetilladelse
Kommentér på:
Køb sele, men skal vise våbetilladelse

Annonce