vita-animin eller glukosamin??? {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg har købt 2 kg vita-animin for 665 kr
jeg spurgte i butikken om de havde noget der var godt til en bull-mastiff og en olde english bulldog.bull-mastiffen fejler ikke noget,men virker ret tung når han rejser sig,ellers løber rimelig meget rundt på gården og leger.
bulldoggen halter på bagbenet (støtter ikke på det)i tide og utide. når han endelig er iorden leger han vildt igen og får ondt igen. bullmastiffen er 5 år og bulldoggen er 1.5 år. jeg har dem aldrig med på ture ,de render på gården i det tempo der passer dem. jeg tror nemlig ikke de har godt af lange ture.
er der nogen her der ved om det er det rigtige jeg har købt eller om det bare er noget hokus pokus pulver til en formue.skulle det have været glukosamin istedet eller????
på forhånd tak
mvh ginnie
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.782
Jeg bruger dog glyckosamin og MSM for tiden, men det er kun fordi det er billigere og har samme virkning
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Men jeg bruger nu begge dele i perioder
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 350
Jeg må tilslutte mig "krumme og cult shaker". En hund skal jo ikke halte, gør den det er der noget i vejen og det skal da findes ud af hvad. Det kan jo være hvad som helst.
Og så er jeg bestemt ikke enig med dig i at en bullmastiff ikke må gå ture. Når først de er udvokset, kan og bør man da tage dem med på gåture dagligt, som med alle andre hunde. De skal bestemt ud og opleve andre dufte, hunde osv. Jeg går dagligt min. en time med mine, selv om de har en stor grund de bolter sig på.
Deres muskulatur skal jo også holdes ved lige, så de undgår skader.
vita-animin eller glukosamin???