{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

ginnie m
ginnie m
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

vita-animin eller glukosamin??? {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg har købt 2 kg vita-animin for 665 kr
jeg spurgte i butikken om de havde noget der var godt til en bull-mastiff og en olde english bulldog.bull-mastiffen fejler ikke noget,men virker ret tung når han rejser sig,ellers løber rimelig meget rundt på gården og leger.
bulldoggen halter på bagbenet (støtter ikke på det)i tide og utide. når han endelig er iorden leger han vildt igen og får ondt igen. bullmastiffen er 5 år og bulldoggen er 1.5 år. jeg har dem aldrig med på ture ,de render på gården i det tempo der passer dem. jeg tror nemlig ikke de har godt af lange ture.
er der nogen her der ved om det er det rigtige jeg har købt eller om det bare er noget hokus pokus pulver til en formue.skulle det have været glukosamin istedet eller????
på forhånd tak
mvh ginnie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vita-animin eller glukosamin???
  • #1   30. okt 2009 Vital-animin er alle pengene værd efter min erfaring

Jeg bruger dog glyckosamin og MSM for tiden, men det er kun fordi det er billigere og har samme virkning

• #4   30. okt 2009 Jeg købte 7.5 kg vital-animin til heste og det er meget billigere end glukosamin *S*

Men jeg bruger nu begge dele i perioder

• #6   30. okt 2009 Og hov.. vores gamle lab fik Vital-animin hver dag i hele sine næsten 11 år.. og havde aldrig problemer med hofter og albuer (det kan jo så være avlen)

• #7   30. okt 2009 Har gode erfaringer med begge dele. Mine har fået det på samme tid, da det jo er to forskellige ting.
    Jeg må tilslutte mig "krumme og cult shaker". En hund skal jo ikke halte, gør den det er der noget i vejen og det skal da findes ud af hvad. Det kan jo være hvad som helst.
    Og så er jeg bestemt ikke enig med dig i at en bullmastiff ikke må gå ture. Når først de er udvokset, kan og bør man da tage dem med på gåture dagligt, som med alle andre hunde. De skal bestemt ud og opleve andre dufte, hunde osv. Jeg går dagligt min. en time med mine, selv om de har en stor grund de bolter sig på.
    Deres muskulatur skal jo også holdes ved lige, så de undgår skader.

Kommentér på:
vita-animin eller glukosamin???

Annonce