Puster meget... Puster meget...
Har en stor schæfer hvalp på snart 8 mdr, han går ude i hundegård om dagen i de timer vi er på job, så er egentlig noget af en ude hund, og er så inde fra om eftermiddageb og om aftenen, eller ude, alt afhængig af hvad han har lyst til.. Og på div gåture og træning.
Mit spørgsmål ligger i at han puster utrolig meget inden for, ligesom om han er forpustet, uden nogle gange at være det. Kun når han er meget træt og i dyb søvn, puster han ikke nær så meget, og det larmer en del, så vi er lidt bekymret..
Nogle gange om aftenen er han i min fodende i sengen, men vil kun ligge der kort, puster meget, og går ned på gulvet..
Kan der være noget galt, eller synes han bare vi har det varmt inden for.. Det lyder ikke som om han ikke kan få vejret, bare forpustet..
Har i et råd...???
MVH Rikke
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 205
Men ja det er nok varmen, det håber jeg, han drikker også meget, synes jeg...
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 205
Men det er som du siger også Joan L, han må føle han har overtøj på..
Ville bare sikre mig, da det er vores første hund, og om det evt ku være noget andet, der evt sku tjekkes ved en dyrlæge..
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.330
apr 2008
Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 348
Kender selv en hund af din race, med samme problem! Den er også i hundegård om dagen... Det kan måske være derfor den stresser ....?
Ved ikke om det er derfor, men som sagt kender jeg en anden med samme problem!
apr 2008
Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 348
Puster meget...