{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender du...
  • #1   5. nov 2009 link evt ?

  • #2   5. nov 2009 det kan jeg ikke finde ud af-smiler..
    Ville bare hører om der er nogen der ved om det kun er muskel/kamphunde. Kan ikke finde andet derinde nemlig, men ku godt være at det kun var det de havde i øjeblikket, eller om det udelukkende er for musklerne.


  • #5   6. nov 2009 Hej

    Vi kender hende der står bag denne side, og vi kan fortælle at det ikke kun gælder for muskelhunde, eller kun for hunde.

    Det gælder for alle racer af hunde og katte - ja uanset hvilket dyr det drejer sig om, er man velkommen på siden. Alle dyr er velkommene, uanset race.


  • #6   6. nov 2009 Syntes selv det er rigtig fedt, bare ærgeligt der ikke er flere der kender til den - jeg er på nettet hver dag og søger på rigtig mange ting, kommer vidt omkring i hvert fald - og jeg har ikke faldet over den !
    Men skide godt arbejde og kan se på siden at der er mange hunde der har fået nyt hjem !
    Dejligt at nogle ikke tænker race, men personlighed og muligheder ! smiley



  • #7   6. nov 2009 Der er mange som kender til den, og den har over 1100 fans på Facebook og 200 medlemmer på siden. Siden har kun fungeret i ca 3 måneder.

    Så når man ser på hvor mange hunde hun har hjulpet på 3 måneder, så er det et utroligt flot arbejde hun gør. Vi kan kun anbefale denne side til alle, og noget af det bedste ved siden er, at der er den dyrlæge tilknyttet, som svare på spørgsmål fra brugerene. Sidens ejer er uddannet instruktør og adfærdsterapeut, så man kan få rigtigt mange gode råd og vejledninger derinde.


  • #8   6. nov 2009 Heej.

    Nu kender jeg også til siden, er selv medlem derinde, snakker meget med personen bag siden.
    Det er virkelig en side som folk burde tjekke ud, blive medlem på, det er ikke kun et sted for muskelhunde-ejere men for allle hunde ejere.
    Siden er stadig under udvikling og jeg ved at ejeren er også modtagelig for forslag om hvad der måske kunne ændres på siden, bare det synes jeg viser at det er en side for os alle sammen.
    Men især for muskelhunde-ejere er der en fordel, fordi personen bag siden virkelig gør noget for vores hunde..


Kommentér på:
kender du...

Annonce