{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Øv, glemsomhed = svineri...dumme hund! {{forumTopicSubject}}

For hulan hvor er det surt at være glemsom. Jeg havde været ude at gå en lang tur med hunden, spiste sen aftensmad og ryddede derefter af. Bandt knude på affaldsposen, da jeg satte en ny i, men glemte selvfølgelig at tage den med, da jeg gik. Kommer så hjem efter nogle timer og synes der lugter meget træls...., gr op ad trapperne og ser at affaldsposen med indhold ligger spredt ud over hele køkkenet og halvvejs ned ad trappen til stuen. Nøøøj, Keesha har hygget sig ....... og mor blev ikke sur - hun blev skuffet! smiley

Det er ikke lige sådan noget man har lyst til at samle op kl. 2 om natten. Nu må hendes natte-lufte-tur altså lige vente lidt - møghund!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, glemsomhed = svineri...dumme hund!
  • #1   7. nov 2009 Pyyh, nu har jeg fået ryddet op, fejet og tørret gulvet af, og så har jeg tusket mig frem til at hun har ædt:
    min. 15 skiver muggent toastbrød, som jeg smed ud idag
    6-8 ben fra kyllinge hotwings
    ½ smelteost som var blevet for gammel
    et par æbleskrog
    og sikkert noget andet ulækkert.
    Heldigvis tror jeg hun har holdt sig fra cigaretskod...

    hun ser nu helt frisk og glad ud, og fatter ikke hvorfor "mor" farer rundt - godt hun ikke har sart mave den tosssede køter ;O)

    Rotterne : Ja man bliver sgu lidt bekymret med de der stegte ben. Har 7-9-13 aldrig haft problemer, selvom der flere gange er sket smuttere her. Keesha plejer at være god til at knase dem i småstykker, hvis hun uheldigvis får fat i sådan noget.


    Nu lyder det måske som om jeg ikke holder øje med hvad min hund spiser. Det gør jeg bestemt. Men jeg kan være lidt sløset og glemsom af og til og får ikke altid hundesikret mit hjem inden jeg lige går hjemmefra....
    Erare humanum et canis sunt!


  • #2   7. nov 2009 Haha ja det kender jeg også godt, har 3 lynhurtige hunde som keder sig efter 5 minutter og er de så alene så kan de finde på at åbne døre, skabslåger og tæmme alt ud fra skabene og bide det i 1000 stykker over alt i hele rummet.
    I går flænset de lige deres dyne og der var bare fjer over alt og jeg mener virkelig over alt og de leget bare rundt i det.
    Nogle gange har jeg bare haft lyst til at lukke døren igen og gå min vej hehe men det kan jeg jo ikke.


  • #3   7. nov 2009 Zofi har lavet årets absolut mest ulækre stunt.....jeg slulle lige hente nogle gæster (var væk ca 20 min). Huset var nystøvsuget og pænt. Da vi kommer hjem har Zofi fundet en brugt O.B. i affaldsposen og har splittet den ad ud over hele stuegulvet........ÅHHHH MØGHUND ! ! !......ser stadig gæsternes undrende ansigter da de spurgte..."havd er dog det der ligger på gulvet?

  • #4   7. nov 2009 Rotterne: Tak for en morsom start på dagen. Kan lige forestille mig hvordan du står og prøver at samle et kyllingeskrog. Griner

  • #5   7. nov 2009 Jeg må være en af de heldige. Mine hunde rører aldrig skraldespanden(heller ikke kattene) selv om den står på gulvet. Cassie havde en ide for et års tid siden med at tage poser med lortebleer. Det er værre at samle op end en skraldepose skulle jeg lige hilse at sige

  • #6   7. nov 2009 Det brok kommer også fra min datter, hun sætter affaldsposen det forkerte sted. for nogen tid var hun her med 2 blebørn - Minna fandt den ene ble i en pose, og splittede den totalt ad i min gæstesofa, og der var lort i den - godt at man har beklædt sofaen med et gedigent betræk. Skraldeposer leveres i containeren, naboernes katte splitter alt ad om natten

  • #7   7. nov 2009 Det er heldigvis sjælden sådan noget sker herhjemme, og jeg er glad for at jeg ikke længere har blebørn ;o)
    Ngle af mine trusser er desværre også gået tabt ude fra vasketøjskurven - så er det lissom de ikke rigtigt kan hænge sammen dernede midten, hvor de faktisk er mest nyttige *GG*
    Mærkelig opførsel når der står en hel sæk hundefoder ude i gangen.....


Kommentér på:
Øv, glemsomhed = svineri...dumme hund!

Annonce