{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Tillidsøvelser søges ? {{forumTopicSubject}}

Min hund er lige vent hjem fra at være blevet passet ude i små to uger.

Hun virker ret nedtrykt og også nervøs.
Hun ligger i sofaen og gemmer hovedet bag en pude. Eller når jeg er derover så begraver hun sig nærmest under mine ben..
Når vi er ude er hun glad nok.

Hun har haft det godt og er blevet passet privat hos nogle som vi kender godt !

Tænker at lave noget med hende som kan booste hendes ego op på de normale højder som det plejer at ligge på. For hun er normalt alt andet end en nervøs og anonym hund !
Hun kom hjem igår formiddags...

Nogle gode idéer/råd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tillidsøvelser søges ?
  • #1   8. nov 2009 Det er da lidt trist at se sin hund sådan,,øv da,,men jeg har ikke andre råd end at gøre de ting sammen med hende som du ved hun er specielt glad for,,sådan lidt,," se nu her , du er tilbage i mors trygge favn igen",,du ved :o)
    Kan forestille mig at det er det hun har savnet :o)

• #2   8. nov 2009 Som de andre siger - Succes oplevelser !

Hvis det var mig og Zoe ville vi nok tage ud og løbe sammen, også lave opgaver undervejs - Det går Altid godt og hun er helt sigselv, helt rolig og meget tilfreds bagefter.

Så noget i plejer at lave der bare er JER ! smiley

Good luck !

• #3   8. nov 2009 Ok, tak for jeres råd !
    Så laver vi bare de ting vi plejer at nyde sammen smiley

• #5   9. nov 2009 Hun har sovet nede på sofaen i nat som hun plejer og da vi kom ned, gik hun op i sin kurv og jeg kunne næsten ikke overtale hende til at komme ud af kurven.
    Da hun endelig kom ud i køkkenet til mig, kom hun næsten krybende som om at hun troede at hun skulle ha' skæld ud smiley :-( smiley

Så tog jeg nogle guffer og smed dem rundt i stuen. Det elsker hun og hun var også glad og frisk da hun gik rundt og søgte..

Vi har stadig alle vores normale rutiner.. Men må prøve at holde ekstra fast i det normale.

• #6   9. nov 2009 Det er da helt utroligt som hun reagerer ? Er det nogen du kender godt som har passet hende ? Jeg ville da begynde at få mine tanker,,,

Håber virkelig at i får styr på det igen :o)

• #7   9. nov 2009 Tanja -
    Ja det er meget underligt og foruroligende som hun reagerer !
    Og det er også kun fordi at jeg kender dem der passer hende godt og kender deres måde at håndtere deres egne to, søde og velafbalancerede, glade hunde - at jeg ikke er i tvivl om at der ikke har været tale om misrøgt eller noget !

Håber også snart at hun bliver normal, for det er da ikke til at holde ud at ha' så nedtrygt og utryg hund :-S

• #8   9. nov 2009 Danni -

Jeg har selvfølgelig snakket med hende der har passet hunden og vi prøver at finde ud af hvad det er der har gjort min hund som den er nu..

Og hendes hunde får ikke tæv ! Vi mødes tit til hundetræf og også privat , hundene er glade og ikke frygtsomme når hun giver dem kommandoer..
    De har ikke fået tæv !

Men jo, havde det været nogle jeg ikke kendte godt der havde passet Laura, så ville jeg også ha' tænkt på som det første at hun havde fået bank.
    Men det er ikke tilfældet eher.

• #9   9. nov 2009 Danni: klap lige hesten .... det kan jo være noget så banalt som at hnden bare har ondt i maven og dermed er lidt slukøret

• #10   9. nov 2009 Danni -
    Min hund er ikke specielt blød..
    Hun er vant til en hård tone fra mig engang imellem når hun bliver for meget, og det har aldrig rørt hende.
    Hun har en meget stærk psyke..

Men underligt nok så er hun totalt normal udenfor.. Der løber hun omkring mig som hun plejer når vi leger. Og reagerer promte når jeg kalder, kommer hen til mig og kigger afventende og glad..
    Ingen slukøret hund der overhovedet..
    Det er sgu underligt.

• #11   9. nov 2009 Danni -
    Man reagerer først ved at tro at hun er træt det første døgn, og det var hun også..
    Men da hun så var vildt underlig dagen efter så troede jeg at hun havde ondt.
    Men da jeg så fandt ud af at hun var vildt underdanig, hvad ellers ikke ligner hende - Så kontaktede jeg hundesitteren for at høre om hun kunne komme i tanke om nogen episode om hvorfor at min hund skulle ha' været blevet sådan..

Og derefter er både manden og jeg overdrevet entusiastiske i vores stemmeleje når vi snakker til hunden...

Har lige kigget på hende ovre i sofaen og hun ligger på ryggen og sover med alle 4 ben strittende op i luften smiley
    Så måske er hun så småt ved at falde til igen !? smiley

Kommentér på:
Tillidsøvelser søges ?

Annonce