469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

At løbe med sin hund.. At løbe med sin hund..

Hejsa :0)

Jeg må lige stille de kloge hoveder herinde et spørgsmål vedr. løbetræning og hunde.
Jeg tager mig af og til en lille hyggetraver rundt i Kolding og tager af og til også Jokes med.

Mit spørgsmål lyder så : Når én hund regelmæssigt kommer ud og løbe på den måde, bygger det så musklerne op eller slanker det hunden ?

Jeg kender ikke selv svaret på spørgsmålet, men håber at nogle af jer andre gør *S*

MVH
June, som stadig puster efter sin sidste løbetur ;0)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At løbe med sin hund..
  • #1   20. mar 2006 tror da hvis hunden er overvægtig så taber den sig og ja det bygger musklerne op.. :O)

• #2   20. mar 2006 er ikke sikker men ved med menneske kroppen der taber man sig når man løber. det er altid sundt at løbe med sin hund. men min sidste hund var en rotweiller. da tog jeg altid rulleskjøter på og fik den tll at trække mig ca 8 km den havde naturligvis en sele på. men det fik den til at få større muskler

• #3   20. mar 2006 Jeg er sikke på at Marie Kipler engang fortalte at hun havde løbetræniet Gaia op til en udstilling for at opbygge og markere hendes muskler - eller måske det var trav ved siden af en cykel, det kan jeg ikke huske - men i hvertfald løbe/travtrænet hende.

• #4   20. mar 2006 Okay, det lyder jo som om at I er noglelunde enige om at han nok vil tabe sig lidt, men formegentlig vokse lidt.. Altså hans muskler vil nok blive mere markerede...
    Nu er jeg jo ikke typen som regelmæssigt tager en løbetur, men kan da høre på det hele at skulle jeg få lyst til at tage Jokes med så sker der vist ikke noget ved det *S*

Jeniki - Tror da lige at jeg vil spørge hende ad så ! Vi plejer også at løbe i et jævnt tempo (trav), for så lange ben har hverken Jokes eller jeg heller ikke at vi lige frem kan sprinte derud af *Gg*

• #5   20. mar 2006 løbeture og cykelture bruges også for at holde hundene i form til agility. Og de elsker det.
    Faktisk er der temmelig mange ting, der kræver at hundene er fit for fight. Ingen levende væsener har vel godt af at være slaskede og ude af form

• #6   20. mar 2006 Reese- når min tæve er lidt stejl i brystet ville det så blive forværret ved løb.... ??????????????
    Ikke fordi jeg vil løbe med hende... Kun nysgerrig....

Kommentér på:
At løbe med sin hund..

Annonce