{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

stump hale {{forumTopicSubject}}

ja jeg må undre mig.
i lørdags var min mand ude og gå med vores 10 uger gammel dansk svensk gårdhundehvalp i ballerup gågaden.
her er der en mand som spørger om hvalpens hale er blevet klippet, min mand fortæller at der er den ikke, hvalpen er født sådan, det syntes denne mand så er meget underligt. det er unaturligt syntes han.
Er det normalt at folk er så fordomsfulde bare fordi man har en hund med stump hale. er der andre som har oplevet det.?
vi syntes jo bare han er en skøn hvalp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stump hale
  • #1   11. nov 2009 jep, sådan er det desværre tit. Men synes som regel det hjælper når man har fortalt dem at den er født sådan.

  • #2   11. nov 2009 Manglende viden udløser jo selvsagt en reaktion. Vedkommende har sikkert vidst at halekupering ikke er tilladt andet end for et par racer i DK. Så derfor reaktionen.

    Spring op og fald ned på det, 2 min. efter så har vedkommende sikkert glemt alt om det. Jeg synes ikke man behøver at gå rundt og forsvare sig, men blot konstatere, at folk ikke ved bedre.


  • #3   11. nov 2009 Væn jer til det. Vi hører det meget ofte, mange skælder os direkte ud. Vi forklarer bare venligt og går så pænt videre og glæder os over at folk bekymrer sig om vores hund smiley
    Du kan evt forklare at det ligger til racen, det plejer at hjælpe smiley


  • #4   11. nov 2009 Det sker -jeg har fået mange onde blikke pga Gaia's stumphale. Men 9 ud af 10 godtager altså min forklaring, og ofte bliver de lidt nysgrrige omkring racen osse:o)

Kommentér på:
stump hale

Annonce