23. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
Hjælp til blog om foder. {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Jeg har oprettet en blog der skal handle om meget af det forskellige foder der findes på markedet og jeg har brug for jeres hjælp.
Vil i ikke være søde at svare på disse spørgsmål:
Hvilket foder bruger i?
Ingrediensliste?
Grunden til at i valgte det foder?
Hvilket foder brugte i før? (hvis i har brugt et andet foder før)
Sammenligning? (er pelsen blevet flottere/grimmere, er afføringen pæn og moderat eller hyppig og blød + hvor mange gange om dagen pøller jeres hund?)
Trives jeres hund med foderet generelt?
Noget i ville ønske var bedre ved foderet?
Overvejer i at skrifte/afprøve noget andet?
Hvilken hund har i? (race og alder)
Mange tak for jeres hjælp!
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
Hvilket foder bruger i? - Råt foder
Ingrediensliste? - Råt kød, ben osv
Grunden til at i valgte det foder? - Kræsen hund og pelsproblemer
Hvilket foder brugte i før? (hvis i har brugt et andet foder før) - Olivers, flatazor og alt muligt andet jeg ikke lige kan huske
Sammenligning? (er pelsen blevet flottere/grimmere, er afføringen pæn og moderat eller hyppig og blød + hvor mange gange om dagen pøller jeres hund?) - det er blevet meget bedre. Hun pøller ca 2 gange om dagen
Trives jeres hund med foderet generelt? - ja bestemt
Noget i ville ønske var bedre ved foderet? - nej
Overvejer i at skrifte/afprøve noget andet? - nej. Har prøvet, det gik ikke.
Hvilken hund har i? (race og alder) - border collie på 5 år.
Hund nr 2.
Hvilket foder bruger i? fish4dogs
Ingrediensliste? - http://petfoods.dk/?filenavn=varedetalje.php4&vareid=1231&gruppeid=599&rowStart=0&tilbud=&soegeord=&visFavoritvarer=&anker=anker2
Grunden til at i valgte det foder? - det lød godt og hun kan li det.
Hvilket foder brugte i før? (hvis i har brugt et andet foder før) - hun fik royal canin fra opdrætteren og jeg skiftede selv over til Markus Mühle, men hun havde svært ved at spise de store stykker og det var for skarpt i kanterne.
Sammenligning? (er pelsen blevet flottere/grimmere, er afføringen pæn og moderat eller hyppig og blød + hvor mange gange om dagen pøller jeres hund?) - ved ikke hun har fået det i 4 dage nu (sammen med Markus Mühle selvfølgelig) Men pelsen har hele tiden været smuk.
Trives jeres hund med foderet generelt? - ved ikke da det stadig er nyt for os.
Noget i ville ønske var bedre ved foderet? - nej
Overvejer i at skrifte/afprøve noget andet? - det vil tiden vise.
Hvilken hund har i? (race og alder) border collie på knap ½ år.
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 29 Svar: 200
Rottweilertæve, 18 mdr. gammel, der bruger vi også Eukanuba, + lidt ekstra kød/sauce fra husholdningen - hun har en ekstremt flot pels, hvilket hun også bliver rost for af andre.
Rottweilertæve 7 mdr. som vi fik for 2 mdr. siden, hun har en meget "sjusket" pels, er opfodret med royal canin, vi har skiftet til Eukanuba i de sidste 3 uger, hun har også fået en del pelspleje, og alle 3 fælder meget for tiden, men hun har fået mere glans i pelsen efter min mening.Nu mangler vist kun t hun får et gedigent bad!
Hjælp til blog om foder.