557 visninger
|
Oprettet:
26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Hjertescanning {{forumTopicSubject}}
Da mine forældre var til den årlige kontrol med Charlie igår, fik de desværre af vide at der er en mislyd på hans hjerte, som godt kunne lyde som et hul i hjerteklappen :O( De gamle har så fået bestilt en tid til en hjerte scanning, og Charlie skal ind og scannes på Onsdag.
Men hvordan forgår sådan en scanning? Skal han lægges i narkose? Og får man svaret med det samme?
Håber at der er nogen der kan svare på mine spørgsmål :O)
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 184
Det var en trist melding, kan anbefale Gustav fra Bygholm dyrehospital i Horsens.
Han er medlem af Ecko-gruppen.
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.796
Det lyder rigtigt godt at han ikke skal i narkose, men hvordan kan det egentligt være at han skal faste inden han skal scannes?
Det er også Gustav der skal fortage scanningen af ham på onsdag, og har meget stor tillid til at han ved hvad han laver :O)
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 37
Du får som sagt besked om hvad der er galt med det samme, og din hund skal heller ikke i fuld narkose.
Da vi var afsted, synes jeg det virkede ret voldsomt, og var da også lige ved at trille en tåre. Men Snoopy kunne bestemt ikke lide alt det som skete omkring sig. Han skulle jo bare ligge stille. Han var meget bange, og var vred, så han havde også mundkurv på. Men det var jo nødvendigt så han kunne blive undersøgt ordenligt.
Men håber i hvert fald det bedste for din hund. Det er jo aldrig sjovt, men held og lykke.
Hjertescanning