Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strinter en kastreret hanhund ?
  • #2   17. nov 2009 ja pablo gør det stadig..

• #3   17. nov 2009 hmmm,,,okay,,

Jeg spørger fordi mine forældres næste valg af hvalp falder på en tæve, netop fordi de ikke gider en hanhund der strinter.
    Så er det vi kommer til at snakke om om en hanhund aldrig begynder at strinte hvis han bliver kastreret tidligt ?
    Talut er jo f.eks. aldrig begyndt på det og han blev kastreret da han var 9 mdr.

• #4   17. nov 2009 Min gravhund er blevet kastreret men han strinter ikke mere.

• #7   17. nov 2009 jeg tror det hjælper, det skal gøres tidligt nok og inden den er begyndt at strinte.

• #8   17. nov 2009 Daisie med Fister & Møv
    Ja selvfølgelig :o) Og det er jo også derfor de har bestemt sig for en tæve :o)
    Grunden til at snakken i det hele taget faldt på det var, hvis nu at de i kuldet forelsker sig mere i en af hannerne,,og strinteriet ville være den eneste grund til at det ikke skulle være ham.
    Så det var faktisk nysgerrighed der affødte spørgsmålet :o)

• #9   17. nov 2009 Tænker også lidt på at hvis det er tidligt man kastrerer, så begynder de slet ikke på det ?
    Tænker tit på at hvis Talut nu ikke var blevet det som 9 mdr. , om han så overhovedet ville være startet ?

• #11   17. nov 2009 Speedy blev kastreret i januar (3 år gammel), bla pga strinten, og han er holdt med at strinte.. Der har været et par smuttere, hvis vi har haft besøg af en anden hund, eller folk med hund der hjemme. Men det kan tælles på en hånd..
    Speedy pissede ellers overalt før kastrationen. Det første jeg kunne gøre hver morgen var at finde papir og klud frem, og så ellers i gang med optørring..

Så det kan godt have en effekt. Desuden er jeg efter kastrationen begyndt at lukke døren til soveværelset om natten. Og om dagen er der intet prøblem. Det er helt stoppet..

• #12   17. nov 2009 Jeg kan sagtens forstå du har valgt udfra det med løbetiderne,,hi hi,,det kan godt være en smule træls til tider,,men jeg vil da sige at jeg har vænnet mig til det og at tøserne er blevet meget bedre til at holde sig rene med årene,,jeg har faktisk vænnet mig så meget til det at jeg nærmest blev mere undrende over at der ikke var noget ved Talut jeg skulle forholde mig til,,ha ha ;o)

• #13   17. nov 2009 Min vovse er 2 år og blev kastereret da han var et år. Inden han blev kastereret skulle han tisse ca. 10 gange på en tur. Nu skal han måske 4 gange. Så jeg synes det har gjort en forskel.

• #14   18. nov 2009 det hjalp også på joeys strinten da han blev kastereret... nu tisser han vel et par gange eller tre på en tur, hvor han før skulle tisse op af ALT!!! smiley

• #15   18. nov 2009 altså begge mine er kastereret og jeg har ikke problemer med strinte ri....

• #16   18. nov 2009 Tusind tak for alle jeres svar :o) Det giver da lidt at gå efter,,som det lyder til så begynder de ikke at strinte hvis de bliver kastreret tidligt, og de fleste holder endda op med det selvom de bliver det senere ?
    Ret interessant :o)

• #17   18. nov 2009 De hanhunde vi har haft i familien, er blevet kastreret inden de var 1 år, og har alligevel strintet (ikke indenfor, men det gør min intakte hanhund jo heller ikke)

Kommentér på:
Strinter en kastreret hanhund ?

Annonce