{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Køb af Amerikansk Bulldog {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er ny her og søger hjælp! Jeg er fornylig blevet kontaktet af en kvinde der vil give mig sin hund fordi hun ikke har tid til den. Det kommer sig af, at jeg i tidernes morgen lavede en annonce vedr. køb af Amerikansk bulldog! Jeg har dog glemt hvad siden hed da det er laaang tid siden! Fik aldrig nogen seriøse svar, kun mails med virus! Men for et par dage siden kontaktede denne kvinde mig altså. Hunden er 9 måneder gammel. Hun har ikke stamtavle på den, og den har ikke chip eller er øremærket. Men at hun havde fået fortalt at den skulle have stamtavle?? Men ikk havde fået det checket hos dyrlægen. Er det katten i sækken? Hun bor i Jylland, men er villig til at køre til fyn og mødes med mig, bor selv på sjælland, men så mødes vi på halvvejen. Jeg skal ikke betale for hunden! Nogen der kan give et råd om hvorvidt det er klogt at begi sig ud i??

V.h Cat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Amerikansk Bulldog
  • #2   8. jan 2005 Hej Cathrine
    Du kan heller ikke være sikker på at det overhovedet er hendes hund, hun prøver at sælge..
    Hun kan være træt af kærestens hund,og ville af med den. Den kan vært stjålet...
    Jeg ville ikke turde købe den. Synes det lyder for risikabelt..

• #3   8. jan 2005 Hej Tanya. Tak for svar! Hun siger hun skal af med den fordi hendes mand og hende ikke har tid til den, de har to små børn.... Jeg skal ikke betale noget for ham, har set billede og han ser altså bare sød ud. Men hvor hvalpet ser en 9 måneder gammel american bulldog ud? For på billedet ser den meget hvalpet ud... Det med øremærke vidste jeg ikke :o( Troede kun det var stambogsførte hunde der skulle være mærkede.....

• #4   8. jan 2005 Hej Cathrine
    Nej ALLE hunde i danmark Skal være enten tatoverede eller chippes, og så skal man selvfølgelig have forsikring på dem.

• #5   8. jan 2005 He He Rosaminna, den har jeg også lavet et par gange *gg*

• #7   8. jan 2005 Hej Rosaminna.
    Nej, hun kommer på fredag første gang, Vi glæder os :o)
    Jeg gør i hvert fald, ved ikke med Glbert *gg*
    Du ved, fremmede mennesker i hans hjem =o(

• #8   8. jan 2005 Rosaminna>>
    Det kan jo være, men det første og vigtigste vi skal arbejde med er hans usikkerhed overfor fremmede. Det er det vigtigste. Han gør sindssygt af folk vi møder på trappen. Det er sq så pinligt. Og håndværkere, der kommer herindd prøver han bare at gå til angreb på!

• #9   8. jan 2005 Rikke>>
    De skal vist registreres inden 4 mdr, og jeg tror også man er begyndt kun at chippe nu..

• #10   8. jan 2005 Regler om reg. står her
    (link fjernet)

• #12   10. jan 2005 Hej alle.

1000 Tak for jeres indlæg! Jeg har snakket lidt med hende der ejer den. Den er vokset op under kummerlige forhold inden de fik den så den har ikke haft det så godt. Jeg har prøvet at få fat i hende idag for at aftale om det er muligt at se hunden først! Hun virker meget hooked på at komme af med den så hurtigt så muligt. Hun siger de har haft givet den væk til en ven, men da han kom hjem med den, blev der en H** ballade med naboen, fordi det er en Amerikansk Bulldog og nogle mennesker kan jo ikke lide den race så de måtte tage ham tilbage ... Dem der har ham har i forvejen to små børn og de har ikke tid til den så derfor vil de give ham væk. Desuden siger hun at hun ikke har nået at få checket om den er stambogs ført hos dylægen... Det virker måske lidt supecious, men jeg kan ikke forestille mig at der er nogen der kan finde på at give en hund væk for at spare dyrlæge regninger?!!!

• #13   10. jan 2005 Jeg har ikke påstået det er min hund på billedet. Jeg fik det tilsendt af en ven fordi han synes den er flot! Var ikke ude på at bryde regler, og har fjernet det igen!

TANYA og LISELOTTEJ>> Skal nok holde jer underrettet om hvad der videre sker i sagen.... :0)
    HÅÅÅÅBER sådan på at han er ok, for vil så gerne have ham

• #14   15. jan 2005 Hej Alle.

I fik squ ret, ihvertfald de fleste af jer... Jeg sad og surfede lidt på forsk. hundesider på nettet, da jeg faldt over de gule sider. Der så jeg pludselig en annonce på SLADER, som han hedder. Der stod der at han er 10 måneder og kostede 1000 kr, pudsigt eftersom hun har sagt til mig, at han er 9 måneder. Jeg kunne se at annoncen var oprettet efter hun kontaktede mig, men bare det at hun lyver om hundens alder virkede på mig som FAKE!
    Jeg mailede hende og skrev liste over de ting jeg ville vide ang Slader -inden jeg fik ham, bl.a om jeg måtte få hans reg nr og om han nogensinde havde været til dyrlæge m.m, spurgte oxo om ikke jeg måtte se ham inden. Hun mailede at hun ville skrive senere fordi hun var på vej ud af døren.... Ved 0:00 tiden samme dag var der stadig intet svar! Jeg mailede igen og pludselig skrev hun at hun var ked af det, men han var blevet givet bort.... HA -hun var fake fra starten og hun vidste det, hun regnede bare ikke med at blive afsløret! Efterfølgende skrev jeg til hende om hun sørgede godt for Slader, hun kunne kun være fræk og skrive at jeg var fuld af BULL....!
    Mit hjerte smerter for lille Slader! Jeg ville gerne have reddet ham fra en uvis fremtid, men det er ude af mine hænder nu! Har mest lyst til at melde dem, men det får jeg jo ikke noget ud af så holder god mine, men er alligevel ked på Sladers vegne.... TAK for alle svarene! Har virkelig kunne bruge det til noget!
    Knuzer fra Cat

Kommentér på:
Køb af Amerikansk Bulldog

Annonce