{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.796 visninger | Oprettet:

Felix har ædt 13 stykker chokolade. {{forumTopicSubject}}

Ja, min mor havde ikke lukket døren ind til min ene lillesøsters værelse ordentligt, så Felix har været der inde, og på en eller anden må har han fået fat i en chokolade-julekalender. Han har ædt 13 stykker, og det er lys chokolade.

Indtilvidere er der intet sket, udover et par RET så stinkende prutter fra ham. Nogen der har prøvet noget lignende? Skete der noget?

LAD VENLIGST VÆRE AT SKRIVE "Så ring dog til dyrlægen!", da vi har gjort det. Dyrlægen sagde at det ikke var sikkert at der skete noget, så vi skulle ringe igen om 1 time eller noget, og fortælle om der var sket noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Felix har ædt 13 stykker chokolade.
  • #2   19. nov 2009 Jep.

    Min tæve har spist en hel klase vindruer
    Min han har spist en plade mørk chokolade
    og min tæve igen, har spist en stor pose polet-lakridser.

    Ingen af tingene har de heldigvis være blevet syge af, men lakridserne gav godt nok en smule rumlen i maven, og hyppige ture i haven. *ss*


  • #4   19. nov 2009 Mange tak, så er jeg straks lidt mere rolig. Men puuuha.. De prutter der altså smiley

    Rotterne: Jaaa! Kakao. Lækkert smiley


  • #6   19. nov 2009 Krumme: Arj.. Marabou.. Mmmm smiley

    Rotterne: Ja, det har du nok ret i smiley

    Tak for hjælpen alle!


  • #7   19. nov 2009 Rotterne - Haha..! Som du dog kan skrive det smiley

    Held og lykke med at samle det "smeltede chokolade" op, hvis i skal ud og gå ! smiley


  • #8   19. nov 2009 Mine de får en chokoladekalender hver til jul. Der er aldrig sket noget.
    Mener også det er mørk chokolade der skulle være værst. Men tror sagtens du kan slappe helt af.


  • #9   19. nov 2009 Nogle hunde kan tåle det. Andre kan ikke.... Hvorfor tage chancen???

    Nu er skaden sket og så må du bare holde godt øje med hunden. Evt ring og fortæl dyrlægen hvad der er sket så de er klar til at tage imod jer hvis der sker noget.....


  • #11   19. nov 2009 Ja Fluffy har ædt en del mørk rittersport, uigennem tiden, jeg undrede mig godt over at mit chokolade altid forsvandt, indtil jeg tog hende i det, hun havde sku lavet lager bag ryghynderne i min hjørnesofa, der lå mange sjove ting, hun gjorde det 2 vintre i træk så jeg tror der er lidt egern i hende hun samler forråd til vinter *LOL* Men hun har aldrig været påvirket af det, hverken med tynd mave eller lign..

  • #12   19. nov 2009 Rolig nu, han tager ingen skade af lidt chokolade - det er ikke sundt nej, og kan forårsage skade, men så længe du er OBS på ham, så skal det nok gå ;oD

  • #13   19. nov 2009 Rikke... ahh det er lige det med brillerne.. smiley

  • #23   19. nov 2009 Nico har ædt 300 g fyldte chokolader ......
    Dyrlægen sagde også bare at hvis han kastede op eller blev sløv skulle jeg komme med ham...
    Siden har han spist en halv plade marabou og div. chokolade bars, og han tar ikke skade... smiley


  • #31   19. nov 2009 Har ikke lige været online. Men kan fornemme at diskussionene er gået noget vidt.
    Jeg kan ikke give en konkret grund til at de får cholokade. Det har de bare altid fået i december.
    De synes det er hyggeligt. Og hvis man skal tro på alt hvad man hører, så kan en hund jo slet ikke få noget at spise?


  • #34   19. nov 2009 Hmm. det ville ikke være meget. Alle har jo noget negativt om hver enkelt ting. Uanset om det er foder eller noget andet.
    Min labrador fik chokolade i hvert fald 1 gang om ugen, og han levede i 10½ år. Der var ikke noget med lever eller noget. Han havde "bare" gigt.


  • #36   19. nov 2009 Om jeg fatter at nogen kan give deres hunde så meget som 1 stk chokolade - dertil har jeg mine hunde for kært....

  • #37   20. nov 2009 Jeg har læst et sted, at man sagtens kan give sin hund 10 stykker chokolade uden at der sker noget som helst.
    Men det 11. stykke tager livet af den, pga. alle giftstofferne der flyver rundt i kroppen på den.

    Så er det jo klart, at folk kan fodre chokolade i deres hund, uden at der sker en dyt. Men lige pludselig en dag, kan det gå galt.

    I mine øjne, er det OS der har ansvaret for, at vores dyr ikke får noget de ikk kan tåle.
    Det er jo ikke for hundens skyld, at vi giver dem et stykke chokolade. Det er for vores!
    Er overbevist om, at hunden ville være mindst lige så glad for en rigtig lækker hundeguffer.

    Malou har fået en meget lille nip lys chokolade, imens vi har haft hende.
    Hun sys, at det var vildt lækkert. Men hun har ikke fået det siden!


Kommentér på:
Felix har ædt 13 stykker chokolade.

Annonce