{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Valde bed mig - AV :( {{forumTopicSubject}}

Ja, ham Valde kan bare ikke lide støvsugeren. Så da Henrik støvsugede krøyerkugler op (TØM ALDRIG EN FATBOY, I DEN TRO AT DU KAN FÅ KUGLERNE TILBAGE I SÆKKEN IGEN), så ville Valde lige forsvare sig (og måske også mig) og bed ud efter mundstykket da det nærmede sig mig, der sad på gulvet og kæmpede med de forbandede kugler. Han tog bare lige fejl af min fod og mundstykkede, og hakkede lige under min storetå. Avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv! for f..... det gjorde ondt, og jeg skreg op. Bandede lidt og ømmede mig, og fortsatte kampen mod kuglerne. Først et per timer senere, undre jeg mig over at Rosa slipper så intenst lige der. Så af med strømpen, og så har den lille lort bidt hul, så tro pokker det gjorde så ondt.

Det er bare ikke lige min tid for tiden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valde bed mig - AV :(
  • #1   20. nov 2009 en god ide. få lavet en inderpose til fatboyen så har i ikke det problem hver gang i gerne vil ha den vasket.

men av av men hunden mente det jo godt..:D

• #2   20. nov 2009 Problemet er bare at hullert er så lille, at du ikke kan tage en pose ud smiley

Har købt den brugt, og tror ærligt ikke jeg gider bøvle med det endnu en gang, så når den er grim, så bliver den nok bare smidt ud, for hold da op et hestearbejde.

Ja, vælger at tro han gjorde det for at passe på mig smiley
    Tror jeg brækkede den mellemste tå på modsatte fod i fredags, da jeg løb ind i hundenes smedejernskurv, og nu storetåen i dag, måske jeg skulle købe et par sikkerhedssko?

• #3   20. nov 2009 ej ikke smide den ud da. hvis i er glade for den så kan i jo (hvis i kan sy) lave et nyt yder betræk til og en inderpose.
    jeg laver den selv og jeg har lynlås i bunden også en inderpose i som er syet helt til meget nemmere af have den sådan..:D

ja sikkerhedssko er vejen frem for dig. men lyder da til du er rigtig uheldig med dine fødder for tiden..:(

• #4   20. nov 2009 hihi, så er der jo kun kuglerne at genbruge, hvis der skal laves både yder- og inderpose smiley

Gav ikke så meget for den, og det der med at sy er ikke lige min stærke side hihi smiley

og for at sætte prikken over i'et i ulykke, så måtte vi akut aflive vores elskede Frida mandag p.g.a. lungekræft. Så synes min kvote burde være opbrugt nu.

• #5   20. nov 2009 altså nu ved jeg ikke helt hvordan den ser ud jeres men man kunne helt sikkert godt lave et større hul i den også få smidt en inderpose i. men ja ellers så er det kun kuglerne der skal genbruges. det er også dem der er pisse dyre når man laver sådan en..:P

det er meget nemt og enkelt af sy og syr da gerne en for jer på bestilling hvis det er.

årh endnu mere uheld. håber virkelig for dig/jer nu at det er slut med den uheld nu..

• #6   20. nov 2009 Den er af mærket Fatboy af nylon, med noget dobbeltsyning, og en lynlås under en monsterkraftig velkrolukning. Ved ikke om det er til at forstå, men jeg kan ikke lige se hvordan men skulle ændre det.

100 l kugler ved Fatboy koster 399,. så jeg i går, og en Fatboy koster fra ny små 2000.

• #7   20. nov 2009 Ja, mit uheld må gerne vende nu smiley

• #8   20. nov 2009 Skynd dig at købe en lotto til i morgen, dit held må vende nu smiley

Ellers kan du da få nogle billige kugler her (link fjernet)

Og de skulle være til brug i sækkestole

• #9   20. nov 2009 Karina, ja det kunne da være jeg skulle spille lotto smiley

Hihi, det vil jeg da huske, hvis vi skulle finde ud af at vi har spildt for mange kugler i kampen smiley

• #10   21. nov 2009 Køb en ny hos østrand..:) de super fede og med inderposer der er vandtætte lige til at tage a og vaske smiley

• #11   21. nov 2009 Tak for tippet Katrine, men det er manden der har fået en Fatboy sækkestol, og jeg er ikke sikker på, at jeg kan finde en seng hos Østrand der lever op til hans forventninger smiley

Kommentér på:
Valde bed mig - AV :(

Annonce