{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Funky - Hvalpen fra helvede! {{forumTopicSubject}}

........pludselig står det så lysende klart HVORFOR jeg ikke har haft hvalp de sidste 6 år! Hvorfor Walledyret var voksen..

Sidder her, Mandag morgen, skal på nat arbejde 18-06 og burde sove, men neeeeej, jeg er blevet holdt vågen hele natten.En lille hund der enten kravlede rundt oveni hovedet på mig, legede meget højlydt med sig selv eller katten, tyggede i mit øre, pev fordi den skulle ud, hev i min dyne, tyggede i væggen og hylede som en ulv fordi jeg bare var så skide kedelig!
AAAARRRGGHH!!! Hvordan kan noget SÅ nuttet være noget så lokalt irriterende?! FT spaniel står helt sikkert for "FUCKING TRÆLS"..

Og nu ligger hun på ryggen i kurven foran brændeovnen og sover den søde englesøv, fuldstændig udmattet over nattens strabasser, de voksne hunde ligeså og jeg sidder her - lysvågen og kan ikke sove!

Hun er dejlig, sød, fantastisk, smuk, vidunderlig, lugter lidt af tis og ufatteligt lærenem(renlig efter 2 dage).Alt i alt et drømme bekendtskab af en hvalp, men...der går godt nok laaaang tid inden jeg skal have hvalp igen.

lige lidt morgenfrustration herfra..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Funky - Hvalpen fra helvede!
Kommentér på:
Funky - Hvalpen fra helvede!

Annonce