{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Maria S
Maria S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Ny med allergi {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi er netop gået igang med at teste om min hund har allergi og har i den forbindelse købt noget allergi foder, som skal afprøves i 3 uger (Vollmers anti-allergi), hvor hun jo så ikke må få andet en det.

Problemet er bare at hun ikke gider æde det og maven knurre of sult smiley
Jeg plejer at putte lidt dåsetun eller madrester i maden et par gange om ugen, så plejer det at glide ned...

Tror I der vil ske noget ved at putte lidt tun i? eller har I andre forslag til hvad jeg kan putte i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny med allergi
  • #1   25. nov 2009 lidt tun skader ikke, men meget tun gør da der er tungmetaller i..

Jeg ved mange med allergi hunde er begyndt at BARF'e, har du overvejet det? (Jeg barfer selv mine katte, og syntes ikke det er besværligt :))

• Maria S
    Maria S Tilmeldt:
    nov 2009

#2   25. nov 2009 Tanja: Jeg har 2 hunde så synes det bliver lidt for dyrt med Barf - men hvis dette her ikke virker må jeg prøve det...

DG: Prøver det med vandet - god ide...

• #4   25. nov 2009 hvis man skal udelukke foderallergi, så skal du være meget streng med kun at bruge foderet.. og intet andet... eller kan det hele være ligemeget.
    Så hunden skal nok spise når den er sulten. Ved godt det ikke er sjovt at se på, men det er den eneste måde at gøre det på.

• #7   25. nov 2009 Det er ikke specielt dyrt at fodre med barf. Jeg har også to hunde, og det koster mig 500 kr pr. måned i mad til dem. Det er ikke specielt dyrt syntes jeg.

• Maria S
    Maria S Tilmeldt:
    nov 2009

#8   25. nov 2009 Okey må hellere holde den strenge diæt... Vi har været igang en lille uge men har jo kørt et par dage med både nyt og gammelt foder.

Tror jeg prøver at tage maden fra inden vi går i seng, så det ikke bare står og bliver uinterresant.

Tak for indlæg.

• Maria S
    Maria S Tilmeldt:
    nov 2009

#9   25. nov 2009 Har lige forsøgt med lidt varmt vand i maden og det gjorde lykken indtil videre smiley Krydser fingre

Kommentér på:
Ny med allergi

Annonce