Overstrøet med dyr ! Overstrøet med dyr !
Jeg fryser sjældent når jeg ligger mig over på sofaen for at slappe af........
Når jeg bevæger mig derover og ligger mig, så kommer hunden med det samme og ligger sig op på mit sideflæsk og putter..
Idag synes en af kattene så også at han havde ret til at ligge der, så han lagde sig næsten ovenpå hunden og så faldt de ellers begge i søvn.
For at det så ikke skal være løgn , kom min anden kat og lagde sig på min hofte...
Så kom ikke og påstå at mig og mine dyr er tæt
Kunne liiiige nå min mobil og tage et billede af sceneriet.. Følte mig som den vildeste dyrenørd *G*
Billedet er taget oppefra. Hunden ligger på min side og katten ligger halvt på min brystkasse.
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/749308_l.jpg
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.316
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.998
Lia og vores to Maine Coons får nogle gange samme ide, men da de er pænt store alle tre er der ikke plads nok og så begynder de at "diskutere" om hvis r** er i vejen og hvem skubbede til hvem, indtil jeg skælder ud og smider alle sammen ned.
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.807
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
*LoL* Kan lige forstille mig dét ! Totalt sjovt mentalt billede man får
Nu med klasse 2 -
*GG* nej det må da ha' været den fladeste killing nogensinde der dukker op under Bufas da han rejste sig igen..
Store brød
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Basse ligger altid ved mig i sofaen. Og Mitte (den nye killing) skal også helst ligge på mig, evt. halvt på hunden.. Af og til kommer Sorteper (den 2. kat) så også og ligger sig på mig, og Snhvide (kat nr. 3) vil jo ikke være udenfor, så hun kan godt finde på at komme og ligge sig ved siden af mig..
SÅ hygger vi!
Overstrøet med dyr !