{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

zara n
zara n
Tilmeldt:
26. nov 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Søger Maxi, lille blanding ca 2 år {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg ved det er langt ude, men chancen for succes er endnu mindre hvis man slet ikke forsøger smiley

For et års tid siden var jeg nødt til at aflevere min 9 mdr. gamle hund til videreformidling.
Maxi, som han hed dengang, er blanding af dansk/svensk gårdhund og noget mere, sandsynligvis papillon. Sort/hvid langhåret med skønne store øre og krølle på halen.

Jeg afleverede ham til et hundehotel i nærheden af Brande og fik senere at vide, at han var blevet videreformidlet til et midaldrende ægtepar fra Fyn. Jeg fik også at vide, at manden spiller musik til fester og fruen savnede selskab om aftenen når manden var på job.

Dengang jeg afleverede Maxi, mente jeg det var den eneste løsning, men nu, et helt år efter, er jeg stadig i tvivl og kan ikke slippe tanken om, om "min" lille hund nu har det godt.

Jeg håber derfor der er nogen som kan genkende historien, og kan fortælle mig lidt om hvordan det går ham i dag. Jeg véd han er en del af en ny familie og jeg har intet håb om at hente ham igen, men hvis bare jeg kunne få en kort kontakt til hans familie, evt. et billede eller to på mail, så ville det være helt fantastisk.

Han er sort/hvid, langhåret, får krøller når han er våd. Han var ca 30 cm over ryggen dengang og vejede 5 kg. Tænker ikke han er ret meget større nu.

Hvis du læser det her og tænker: "det ku da godt være min moster/nabo/noget andet" så lad endelig høre fra dig.

Jeg vil naturligvis respektere hvis Maxi's familie ingen kontakt ønsker, men jeg håber alligevel de forstår, at jeg bare ønsker at få ro omkring en beslutning jeg desværre var nødt til at tage før jeg var helt klar til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Maxi, lille blanding ca 2 år
  • zara n
    zara n Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   4. dec 2009 Håber tråden kan komme lidt i top igen, og nogen der ved noget måske læser den smiley

Kommentér på:
Søger Maxi, lille blanding ca 2 år

Annonce